gsxr 1000 streetfighter

Jag tycker att bakdelen på GL1800 är skitsnygg, ta en sån!

Eller så tänker du själv, och sätter dit det DU tycker om! Varför måste alla få tillstånd från flocken innan dom gör något för? :mad:

Eller så tänker du själv, och sätter dit det DU tycker om! Varför måste alla få tillstånd från flocken innan dom gör något för? :mad:

Får lov att hålla med. Smakråd är alltid bra att få när man hittat något som kan tänkas vara intressant, men det är ju din hoj och du som ska bygga. :)

Vill du nu ha ett konkret förslag så tycker jag den här.

http://www.sporthoj.com/annonser/?id=36902

Riktigt jäkla snygg bakdel. Hade jag mer pengar själv och höll på med en annan hoj än den jag gör så hade jag förmodligen köpt den.

När det gäller den mannen så bryr han sig inte så noga om vad "flocken" tycker han går sin egen väg och har alltid gjort, han ville få ett annat utseende på hojen och ville ha tips på vad som kan passa utan smärre modifikationer.

Kul bemötande man får då man reggar sig som ny på ett forum :tummenupp
Själv försöker man uppmuntra honom att använda forumet.

När det gäller den mannen så bryr han sig inte så noga om vad "flocken" tycker han går sin egen väg och har alltid gjort, han ville få ett annat utseende på hojen och ville ha tips på vad som kan passa utan smärre modifikationer.

Kul bemötande man får då man reggar sig som ny på ett forum :tummenupp
Själv försöker man uppmuntra honom att använda forumet.
Javisst, det här är ett kanonställe för att få tips, råd å hjälp :tummenupp Men att bara fråga efter "en snygg bakdel", det är nästan luddigare än "hur långt är ett snöre" eller "hur blå är en bil". På 100 medlemmar så finns det lätt 110 åsikter om vad en snygg bakdel är, och i min värld är det viktigaste att jag blir nöjd, inte dom utanför korvmojjen.

Och min bitterhet var inte specifikt riktad till muttann bara för att han var ny här :)

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra