Gsxr 1000 K5

adde78

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2005
Hoj
1000 k5 Såld, zx10r års 09.
Med helsystem och pc111 samt fullt infylld servicebok. 1700 mil på mätaren. Plasten runt omkring i okej skick. Vet att lull lull inte dra upp priset markant men tar med det i texten ändå. :tungan
Vad skulle du dega för den hojen. Blocket priserna säger inte mycket och listprisen ger en del men inte fullt ut.

Vad är ett vettigt pris som varken är över eller under marknadsvärdet.

lite beroende på färgsättningen, men mellan 60-65000. sen vad som menas med att plasten är i "okej skick" vet jag ej...ser hojen ut som någon dragit den emot ett rivjärn drar det ju ned priset ganska mkt..

Tror du inte k5an duger?
Jag tror den duger utmärkt till R1000:tummenupp Du får googla lite så får du se att det går undan me dom även fast din kanske inte riktigt gjort de:krama

Linkan85 jag önskar dig all lycka:tummenupp. Kör skiten ur alla.

PS Tror du kommer lite längre om du är ödmjuk DS

lite beroende på färgsättningen, men mellan 60-65000. sen vad som menas med att plasten är i "okej skick" vet jag ej...ser hojen ut som någon dragit den emot ett rivjärn drar det ju ned priset ganska mkt..

Plasten är repfri och ger ett gott intryck.

Last edited:
Svårt o va efter alla dina hot o pm :krama

BANNA LINDQUIST AKA LINKAN85. Har inte hängt här tidigare men det är faan ett under att du får va kvar här. Du vågar väl inte sticka ut här som på andra forum. Iaf ska inte sänka mig ner på din nivå, lägg ner din energi på att ladda för R1000 det kan du behöva. Mycket inbromsningar har man sett i tid och otid på stockholmsvägar när du varit ute men kör man med insida så blir det ju bra. I alla fall om man har nått innanför pannbenet. I ditt fall blir det motsatt effekt dock saknas farten:D:D

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back