GSXR 1000 K2 blå/vit

För det första är 02:an snyggare (högst personlig åsikt men ack så viktigt) men annars så har 01:an nån konstig chocke, eller tomgångshöjning samt fula speglar (som iof åker av illa kvickt), annars är det ju samma hoj.
Det är dock en 02 Jag vill ha men bara därför verkar det inte finnas en enda i hela landet...

:mad:

Den har dessutom gått för långt och sen är det inte hojen på bilden som är hämtad ur hojkatalogen -01.

Sen har Jag en hel del grejer kvar till -02 från förrförra hojen Jag hade.

Klicka på :sök medlem. Under kåpglaset på SH-loggan. Sen kan du söka på hoj.

Testade det men man har inte kommit fram till hur gsxr ska stå. gsxr1000, gsxr-1000, gsx-r1000, gsx1000r, osv och sen -02, 2002, K2, osv...

Har kört de flesta kombos men bara hittat kanske 2-3 hojar och då från användare som inte varit inloggade sen tidig kritaperiod.

Jag hade förväntat mig ett smorgosbord av K2-gixxers så att Jag kunnde sätta mig med en kaffe, stoppa in en snews och sen bara go at it..

Last edited:
Fasen vad tomt det är! Finns en på blocket bara som Jag redan ryckt lite i men vill ha lite mer för de pengarna.

Ingen som känner hur det rycker i säljtarmen?

pruta Teo, pruta tills han blir förbannad, då prutar du lite till, sen är det dags att hämta hem din pärla!! Dom är inte ovärderliga dom där hojarna!

Missade precis 2 st men ingen av de var exakt vad Jag vill ha så: Plan B.

Finns det någon som plockar hem hojar från england/Tyskland, motsv? Jag har inte tid och möjlighet att åka själv och måste ha en hojjäkel snart.

Varför sitter ni på era surgixxers? jag vet vikka ni e!:mad:

*/ ?>
Nyheter
Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026