GSXR 1000 K2 blå/vit

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Jag letar efter en Blåvit K2:a i vansinnigt bra skick med få mil på mätaren. Någon som vet var man kan hitta äldre hojar i bra skick? har mailat twinmoto-killen men inte fått svar (han plockar hem tvärfina hojar från italien).

Säljs verkligen alla hojar eller finns det nåt "lager" där de bunkrar upp de hojar som inte säljs?

Jag vill endast ha 02:an för den är snyg för er som undrar:cpparty

/Teo

Synd bara att twinmoto killen flyttat till belgien. Fast ska du ner och hämta hoj så hänger jag på. Föresten, sålt k7:an än?

Kan vara något. Är det inte jevvitt bökigt att plocka hem en hoj?

Nu har jag inte gjort det i praktiken(ännu..men blir nog i maj)! Men köp en i närheten av Hull/Immingham och ta färjan till gbg och kör hem den! Köper man bara hos en handlare så bör ju inte papperen vara ngt problem!

Jag räknar med omkostnader på ca 7tkr(ink inreg, lykta och resa/transport)!

Synd bara att twinmoto killen flyttat till belgien. Fast ska du ner och hämta hoj så hänger jag på. Föresten, sålt k7:an än?

Å fasen. Jo sålde den i kväll med en klump i bröstet. Fan va snygg den var under provkörningen:(

Jaja, fin hoj det där men suget efter gammelgixxer blev för stort. K7:an passar inte riktigt lika bra till fladdriga jeans..

Nu har jag inte gjort det i praktiken(ännu..men blir nog i maj)! Men köp en i närheten av Hull/Immingham och ta färjan till gbg och kör hem den! Köper man bara hos en handlare så bör ju inte papperen vara ngt problem!

Jag räknar med omkostnader på ca 7tkr(ink inreg, lykta och resa/transport)!

Å fasen. Får ta mig en funderare på det.

Last edited:
Kan vara något. Är det inte jevvitt bökigt att plocka hem en hoj?

Jo det är lite bökigare än att plocka hem en från tex Tyskland men relationen pris/skick är generellt bättre i UK tycker jag.

Både min K6 och SP2an jag väntar på plockar jag in från UK. Dock nyttjar jag en tredjepart för hämtning och skeppning, har varken tid eller ork att hålla åka över själv.

Jo det är lite bökigare än att plocka hem en från tex Tyskland men relationen pris/skick är generellt bättre i UK tycker jag.

Både min K6 och SP2an jag väntar på plockar jag in från UK. Dock nyttjar jag en tredjepart för hämtning och skeppning, har varken tid eller ork att hålla åka över själv.

Hmmm, Kanske kan vara något då. Fast nu brådskar det lite. Våren är nalkande gör norskan på tv gällande.

Det va en av dom snyggaste K7or jag sett:tummenupp måste vart en STOR jävla klump i bröstet....
Svårt att hitta riktigt fina K2or ju, LYCKA TILL:fyllisar

Det va en av dom snyggaste K7or jag sett:tummenupp måste vart en STOR jävla klump i bröstet....
Svårt att hitta riktigt fina K2or ju, LYCKA TILL:fyllisar

Tackar. Jo den blev jäkligt fin men Jag gillar gammelgixxern. Svampig, kort sving, tunga bromsar och helt fantastisk! Hör någon något får ni gärna höra av er.

hahaha, ja det är de små detaljerna som gör om man trivs med en hoj eller inte :D

K7:an var mer helställ och klubbtröja. surbammelgixxern passar bättre till flyktiga jeans. Sen har Jag en tisha också som passar fint till den där silver/ljusblåa randen på sidan.

Last edited:
Fasen nu är våren här! Ingen som sitter på en surgixxer eller vet var man kan få tag på en fin sådan?

måste den Tvunget vara blå med få mil, räcker det inte med att den är FRÄSCH????

Jupp blåvit -02:a måste det vara, annars köper Jag något annat i stället. Den behöver ju inte ha gått 300 mil men jag vill inte ha en som gått 3 tusen. Är den fantastiskt fräsh är jag ju så klart intresserad även om den gått lite längre.

Det är relativt enkelt, fråga "Svedberg" här på forumet han plockade hem sin projekthoj Honda RVF 400 från England. Flög dit & körde hem på den :)

Men Jag är 30 nu och får sån våldsam diarré av flygmaten. Finns det ingen i jukkasjärvi eller nåt så man får öppna med en långdunk?

Men Jag är 30 nu och får sån våldsam diarré av flygmaten. Finns det ingen i jukkasjärvi eller nåt så man får öppna med en långdunk?

Inga problem! En dunk Swedish Moon Shine blandat med Fantomendricka innan du flyger så blir du stark som en Polis. Minst. Då klarar du resan och kan visa de j-vla Engelsmännen vem som bestämmer.:mad:

*/ ?>
Nyheter
Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...