Gsxr 1000 funderingar

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
GsxrT 1000 -03
En kompis som inte är allt för insatt i årsmodeller och liknande ska och titta på en gsxr 1000 imorgon hos en handlare i luleå. Min fråga var vilken års mod det var, det kunde han inte svara på. Men däremot så var den röd, suttit och tittat på bilder och enbart funnit 01orna och 02orna med röd färgsättning? Finns det originallackade 1000cc som är röda efter 02?

Tacksam för svar // Xyron

inte 03-04 men sen finns en svartröd 05 tror Jag

En kompis som inte är allt för insatt i årsmodeller och liknande ska och titta på en gsxr 1000 imorgon hos en handlare i luleå. Min fråga var vilken års mod det var, det kunde han inte svara på. Men däremot så var den röd, suttit och tittat på bilder och enbart funnit 01orna och 02orna med röd färgsättning? Finns det originallackade 1000cc som är röda efter 02?

Tacksam för svar // Xyron

finns väl nån tysk version av 1000 01-02 som e röd. och sen ja 05-06 som finns röd svart precis som teo sa

edit, bifoga en bild så behöver vi inte ens spekulera :)

finns väl nån tysk version av 1000 01-02 som e röd. och sen ja 05-06 som finns röd svart precis som teo sa

edit, bifoga en bild så behöver vi inte ens spekulera :)

Har ingen bild, och har heller inte sett bågen. Får väll se imorgon när vi kommer dit, men alltid bra att kolla lite priser och sånt innan.

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back