Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hum, den rettan jag körde härom dagen passade mig som handen i handsken, jag är 172cm..TbA skrev:medans samtliga R1 verkar som gjorda för 2 meters förare.
Undrar varför många äger dom,nej men köp en ful hoj som ingen annan har köpt så ordnar det sej(ironi)BillS skrev:Köp INTE R1an..
Köper du den kommer du ångra dig när du ska hoppa på hojen efter fikat och inte vet vilken av alla 10st likadana som är din.. Skare va R1 så ska det vara 04 eller nytt, annars gixxer![]()
men ditt fläns, o fbk:are som du e......JN skrev:Eftersom jag haft båda hojarna så tycker jag helt klart suzukin.... Helt klart!!
MR. SCH skrev:Jag behöver tips på vilken hoj man bör välja av gsxr 1000 eller yamaha r1. Hade tänkt köpa en 02a eller 03a. Suzukin är väl värre men jag tycker att yamman i svart o silver är snyggare. Hjälp mig gärna med för o nackdelar!![]()
TbA skrev:Intressant fråga. Har själv tittat på just R1 02-03 i svart/silver samt GSXR1000 -03 blå/vit/svart. Båda hojarna är de absolut snyggaste hojarna av respektive märke. Själv sitter jag mycket illa på Gixxern (stillastående, har ej provkört) medans samtliga R1 verkar som gjorda för 2 meters förare.
Finns det någon som provat bägge och kan lämna objektiva synpunkter (för och nackdelar) på respektive hoj.
WestW skrev:Jag är 2m och det kändes mkt bra att sitta på R1an men nackdelen med körställningen på den är känslan är att jag sitter "ovanpå" hojen. På Suzukin sitter jag "i" hojen bakom kåpan. Sitter inte riktigt bra på någon hoj men smärta vänjer man sig vid![]()
Ravetrancer skrev:men ditt fläns, o fbk:are som du e......
Du kan ju inte jämföra din gamla -00-01:a med en 03:a gixxer![]()
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |