gsxr 1000 -05 bild...

Nya GSXR 1000

Här har ni ännu en bild på en variant av hur Gsxr 1000 kommer se ut till nästa år :tomten

Bifogat

• 0.7C.gif
    0.7C.gif
    27.9 KB · Visningar: 206
Chris Ash skrev:
Det hade varit coolt om den verkligen skulle se ut så. Mer racerreplikor och mindre tråkig "gå hem utanför Donken-design". Att Kawa droppade sin gigantiska stealthkuts till gatmodellen går mig fortfarande ledsen.....

För den har de ju fortfarande kvar... :7peta

Sen vore det ju bara löjligt om Suzuki valde att apa efter de andra med ljuddämparen under sadeln... vore fräckare om de valde något nytt koncept :yoparty

Mattiaz skrev:
För den har de ju fortfarande kvar... :7peta

Sen vore det ju bara löjligt om Suzuki valde att apa efter de andra med ljuddämparen under sadeln... vore fräckare om de valde något nytt koncept :yoparty

Nä och? Ändrar de gatmodellen två-tre gånger om året också?

Ok, dessa bilder publicerades för ca ett år sedan. Dvs. våren 2003. Dom är photoshoppade av en jänkare och har inget med Suzukis utvecklingsteam att göra. Någon som ser några likheter...

273.jpg

274.jpg

276.jpg

277.jpg

Wiseguy skrev:
Ok, dessa bilder publicerades för ca ett år sedan. Dvs. våren 2003. Dom är photoshoppade av en jänkare och har inget med Suzukis utvecklingsteam att göra. Någon som ser några likheter...

273.jpg

Som sagt, detta är ett utkast till en MotoGP-hoj från Suzuki, och jag ställer mig ytterst tveksam till att gatmodellen kommer ha några som helst gemensamma drag med den.

McB skrev:
Som sagt, detta är ett utkast till en MotoGP-hoj från Suzuki...

Utkast? Så såg GSV-R ut förra året. Bortsett ljuddämparen under sätet.

Grymt brutalt och exakt hur en racerreplika ska se ut. Enbart funktionell, gärna smågrotesk och snabb som fan.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon