Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
MangeH skrev:2589364Bygget fortsatte idag. Svetsade konan och satt ihop allt utom slutpipan. Ska svarva en gavel i aluminium och skruva fast. Fortsättning nästa vecka...
madmagnus skrev:2589491kewlt mannen! svarva aluminium ändröret koniskt kommer det bli jävligt snyggt![]()
MangeH skrev:2589364Bygget fortsatte idag. Svetsade konan och satt ihop allt utom slutpipan. Ska svarva en gavel i aluminium och skruva fast. Fortsättning nästa vecka...
MangeH skrev:2562472Då har man skaffat grejor inför dubbningen av mina "vinterdäck":
500 st M6x30 12.9
1000st karosseribrickor 6,5x20mm
500 st låsmuttrar
Återstår bara att slipa skruvarna först![]()
HerrTigen skrev:2590618oj oj oj det måste ha kostat en förmögenhet de där skruven![]()
![]()
byskebon skrev:2591116du MÅSTE upp med en film så vi för höra ljudet sen!!!![]()
MangeH skrev:2594138Gjorde en gavel och slutpipen igår. Ska beställa dämpull så man kan sätta ihop det och provköra...
Silverryggen skrev:2594145Hade du bott lite närmare kunde du fått av mig, har en hel säck... (kan iofs skicka med)
Keep it up!!![]()
MangeH skrev:2594138Gjorde en gavel och slutpipen igår. Ska beställa dämpull så man kan sätta ihop det och provköra...
madmagnus skrev:2594407skit i slutpipen.... det är snyggare med en trubbig dämpare![]()
zitor skrev:2594691jag tror att det blir snyggt utan pipen.. fråga ska den lackas eller poleras?
Damn, den där vart snygg.MangeH skrev:2595945Satt ihop ljuddämparen i natt för att se hur det blev. Drog en liten snabbpolering också.
|
|
Seriösa mc-kläder till bra pris
Raven Moravia TX Air+: Seri... |
|
Márquez obeveklig i Misano
Misano gav Márquez hans fem... |
|
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |