zeb.nilsson
Ny medlem
Hej.
jag har ett problem med min gsx. den har ojämn tomgång o sen verkar den inte gå rent på låga varv till att börja med. efter ett tag går den riktigt men ett par minuter senare så går den konstigt igen på alla varv. sist nu när jag fixade så hoppade tomgången upp till 2000 varv, har rengjort förgasare bytt tändspolar.
jag har ett problem med min gsx. den har ojämn tomgång o sen verkar den inte gå rent på låga varv till att börja med. efter ett tag går den riktigt men ett par minuter senare så går den konstigt igen på alla varv. sist nu när jag fixade så hoppade tomgången upp till 2000 varv, har rengjort förgasare bytt tändspolar.