Gsx1000r krona

Romper

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2004
Hoj
Gsx1000r -03
Är det någon vänlig själ som kan svara på om gaffelkronorna på gsx1000r -01 och -03 är likadana, tänkte nämligen borra i kronan för att kunna sätta dit ett fighter styre men vill inte använda original kronan.
Tacksam för svar. Ronnie

F/F skrev:
har ett till en -02:a men det hjälper kanske inte så mycket?

Jo kanske, då kan jag ioch för sig omformulera frågan, är 01 och 02 kronan likadan som -03 kronan, om det nu skulle vara så att den passar vad begär du för den?
Mvh Ronnie

Romper skrev:
Jo kanske, då kan jag ioch för sig omformulera frågan, är 01 och 02 kronan likadan som -03 kronan, om det nu skulle vara så att den passar vad begär du för den?
Mvh Ronnie
01 och 02 är samma om 03,ans passar vet jag inte..

Romper skrev:
Mvh Ronnie

700pix

Nån som vet var man kan hitta torxbits till att lossa styrlåset med?

Jag har varit runt på varenda järnhandel/byggvaruhus utan att hitta nåt, finns i mindre dimensioner men aldrig så stort som det krävs för en styrkrona.

//D

Slappa skrev:
Nån som vet var man kan hitta torxbits till att lossa styrlåset med?

Jag har varit runt på varenda järnhandel/byggvaruhus utan att hitta nåt, finns i mindre dimensioner men aldrig så stort som det krävs för en styrkrona.

//D

Köpte "säkerhetstorxbits" på Classe Olsson.
Finns säkert på Feltema också

Romper skrev:
Är det någon vänlig själ som kan svara på om gaffelkronorna på gsx1000r -01 och -03 är likadana, tänkte nämligen borra i kronan för att kunna sätta dit ett fighter styre men vill inte använda original kronan.
Tacksam för svar. Ronnie

Nej har jag fått till svar.
När jag köpte min krona och kollade runt en massa har alltid 01,02 olika artnr mot 03,04. Frågade Lucas som tillverkar styrkronor bla och dom sa att det är något som skiljer. Kanske går men chansa inte

Nej har jag fått till svar.
När jag köpte min krona och kollade runt en massa har alltid 01,02 olika artnr mot 03,04. Frågade Lucas som tillverkar styrkronor bla och dom sa att det är något som skiljer. Kanske går men chansa inte[/QUOTE]

Tack för svaren, jag pm:ade dig

Back