Gsx-r750 -04?????

gasglad

Bannad
Gick med
13 May 2003
Hoj
R1:a-06 Öhlins
Har alla glömt av att Suzuki har kvar sin 750, bara massa snack om 1000-kubikarna. 750:in e inte att förakta... Är det nån som vet om den kommer att uppdateras till 2004, torrvikt, effekt mm? Tacksam för svar.

Den har 148hk, väger 163kg, radialbromsok & huvudcylinder :cool:
Intressant att se hur den prissätts i förhållande till tusingarna

Rätt roligt att Suzuki fortsätter att satsa på 750, då alla "experter" säger att det är en utdöende modell (Sojperbajksen alltså), fast det är iofs mest inom racing ... för gata är det ju perfekt, och Gixxer750 är betydligt mer ovanlig än 600 och 1000.

750 rules...

Fy fan vad cool den e
Jag tror den nya gixern e ganska snabb på bana har nästan lika mkt effekt som 1K

kanske inte lika bra wheelie hoj men jag vill ha en....

Är nästan hundra på att min nästa hoj blir just en GSX-R 750. Känns som en mer ovanlig hoj och även om jag satsar på en lite äldre (00-01) så blir det fortfarande en 141hk/168kg, vilket är ganska svårslaget även av högkubikare. Finns ju en anledning att gixxer 750 vann Masterbike-testet 2002 :D

PenDragon skrev:
Är nästan hundra på att min nästa hoj blir just en GSX-R 750. Känns som en mer ovanlig hoj och även om jag satsar på en lite äldre (00-01) så blir det fortfarande en 141hk/168kg, vilket är ganska svårslaget även av högkubikare. Finns ju en anledning att gixxer 750 vann Masterbike-testet 2002 :D
Köp en! :tummenupp
141hk/166kg :fakta

Oh till och med så pass :D jag är nästan 100 på att det blir en som sagt... blir väl dock inte förrän om 1½-2 år... men då är den ju förhoppningsvis billigare ocskså ;)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT