GSX-R1000 vs Westfeild XTR4

Kul jämförelse! Dom snackar lite efteråt om att killen som körde Gixxern hade velat justera hojen lite men fick inte då respektive fordon skulle vara precis som vid leverans. Frågan är om det hade räckt med några justeringar för att kapa tiden med minst 1.10sek?
Förresten, uppfattade ngn om han bromsade upp hojen i ställen eller om det spann loss?

Last edited:
1000 R K-5 är riktigt nice... Ska lära mig att slide:a sådär jag med :tummenupp ... Tyckte han körde grymt bra på hojen... :Bugar sade ju att han kunde kapa tid om han fått justera dämparna också... Inte imponerad av att bilen bara vann med 1,1 sek

ÅÅhhh jag ryser när jag ser grabben kasta omkring hojjen sådär på banan!

OOOOhhhh : )

Satan vilken bil. Ha-begär :kär

Men en ännu mer imponerande köring av gixxergrabben. Riktigt imponerande!! :yoparty

Kul... Lite annat än trafikmagasinet :hihi

Men fasiken va däcken på hojen såg hala ut! Vad är det som sitter på orginal egentligen ? :confused:

Dom gör åtminstone bättre jämförelser jämfört med Topgear, som låten hoj och bil gå samtidigt på banan, men blir det inte lite orättvist att allting ska vara exakt original, inställningen på hojen varierar väl mer från förare till förare än på bilen ? :va

Hur som helst. Den vann ju nästan. :banana

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...