alias zx12r
alias zx12r
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

sandstream skrev:En sån ska jag ha en dag!![]()
Drog iväg en fråga till Trygg-Hansa om vad hel/hel skulle kosta. Ska bli kul att se deras svar...
Jag skickade förfrågan till trygghansa med det regnumret för tre veckor sen.sandstream skrev:En sån ska jag ha en dag!![]()
Drog iväg en fråga till Trygg-Hansa om vad hel/hel skulle kosta. Ska bli kul att se deras svar...
De hade ett hyffsat enkelt formulär, kollade några andra bolag men då ska det mejlas eller ringasP@trik skrev:Trygg-hansa...
Lycka till..
Det är inte snällt! Hoppas det är ett misstag från deras sida så de inte försöker lura godtrogna människor som mig.Webspy skrev:Reg. numret dom skrivit ut är en -04 med betydligt mindre hästar o fler kg... dvs fel premie !
Svettigt!!!Blanco skrev:Jag skickade förfrågan till trygghansa med det regnumret för tre veckor sen. 30 000 för halvförsäkring/helår skulle det gå på för mig.
sandstream skrev:40.174:- för hel/hel (för en 04:a eftersom regnumret tydligen var fel).
Japp, Handelsbanken i Kungsängen kommer vi att slå till emot inom kort.P@trik skrev:Bara att slå till då...
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |