gsx-r

• Thread starter Thread starter Gowrilla
  • Start date Start date

Gowrilla

Guest
har en suzuki gsxr 750 från 04 i garaget, men köpte den för sent för att kunna känna av kraften. vet att den finns där, men vad är det för prestanda på dom? 0-100 och toppfart. hittar ingenstans på internet.

Tack på förhand, bäste förman

:näsblod

Frågan är inte vad fort hojen tar sig till 100,frågan är vad fort du lär dig att prestandan är den minst intressanta uppgiften som behövs för att ta sig snabbt från punkt A till B.

Henrik

Frågan är inte vad fort hojen tar sig till 100,frågan är vad fort du lär dig att prestandan är den minst intressanta uppgiften som behövs för att ta sig snabbt från punkt A till B.

Henrik

Men det går ju inte o skryta om på byn:D

0-100 ca 9sek, toppfart med lite tur och medvind ca 130:tummenupp

Jag kopplade på ett turbokit på min, fick ner den till 8,5 sek 0-100.. Toppfart, håll i er nu för det fick jag göra när jag körde, 140!!!! Lätt värt de 30 000 pix jag gav MC-Express..

lite ruttna svar här. vänder på steken genom säga att prova själv till våren,youtube,på pappret spelar det ingen stor roll liksom måste testa själv vad hade du för hoj innan osv?

Min -02:a har jag haft 286 på mätaren :) Det hade kunnat gå lite till med lite vilje... men det var nog fan allt

Enligt BIKE:s begagnatkatalog så körde dom 0-400 meter på 10,84 sekunder, samt mätte toppfarten till 278 km/h. Trevligt, m.a.o.

/perris

vettefan, om du är duktig kanske 2,5-3 sec 0-100? topp 280-285? :S

Back