Gsx-r 750

Dafe

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Feb 2007
Hoj
KTM 690 Duke -10
Tjenixen börjar bli lite sugen på att byta upp mig. Kör idag en sv 650 men vill ha en gixxer. Eftersom inte bilsport-mc försäkrar dessa var är bästa stället att försäkra en gsx-r 750, premieområde 2 ålder 30-år?

Dafe

Hej !
Jag körde trafikförsäkrat i Folksam ifjol -98 gixxer 750.
Ca 300 i mån och avställbar.

för mig var folksam bäst men det skiljer alltid mellan person och person, hoj och hoj, bostad och bostad så det finns inga genvägar, bara att ringa alla och få bud.

för mig var folksam bäst men det skiljer alltid mellan person och person, hoj och hoj, bostad och bostad så det finns inga genvägar, bara att ringa alla och få bud.

Kollade på en -00 fick en premie på 10k hel/hel det var ju bra. Nåt man skall tänka på gällande -00:an eller gixxern överhuvudtaget.

fina hojar, bara att tuta och köra :) Manuel kamkedjespännare ska tydligen vara att rekommendera på 00-03 då de vanliga kan vara lite halvkassa, inget jag brytt mig om dock och jag tror det är ganska safe ändå.

Jag är 25, bor i Malmö, kör 750 k1 och betalar idag 9600:- endast trafikförs för den hos TH (billigaste). Är sugen på en k4a och den skulle kosta mig 13368 per år (trafik endast det med) :tummenupp Storstäder SUGER

Kollade på en -00 fick en premie på 10k hel/hel det var ju bra. Nåt man skall tänka på gällande -00:an eller gixxern överhuvudtaget.

fina hojar, bara att tuta och köra :) Manuel kamkedjespännare ska tydligen vara att rekommendera på 00-03 då de vanliga kan vara lite halvkassa, inget jag brytt mig om dock och jag tror det är ganska safe ändå.
Dom är riktigt kassa på 96-99 också :( Jag böt till en ny automatisk (dumt nog :huvet) förra året, den är redan skrot :4skrika Men en manuell ligger på posten :)

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park