GSX-R 750 W 1992 (reduced effect) el inte?

pizzant

Ny medlem
Gick med
13 Nov 2005
Hoj
Honda CBR 929
jag har inhandlat en gsxr750w 92 men jag är inte riktigt hundra på om det är en den med sänkt effekt el om det är den med full effekt så jag undrar var isåfall denna "strypning, ner trimming etc" finns så man kan "ta bort" den :confused:

skulle tippa på att den är fulleffekt... har ju vart på marknaden i några år. Ska nog ganska mycket till om ingen redan plockat bort en eventuell strypning

Håller med föregående talare, men annars har jag för mig att strypningarna sitter i förgasarna på dom där. Har själv haft en... trevlig hoj :tummenupp

Du känner skillnad mellan 100 och 122?
Den ska lyfta framhjulet lite på ettan och när man skottar i tvåan. Axet ska kunna bli så enormt på ettan att det nästan svartnar för ögonen. 248KG framtung hoj är bra upp till 160. :)

pizzant skrev:
jag har inhandlat en gsxr750w 92 men jag är inte riktigt hundra på om det är en den med sänkt effekt el om det är den med full effekt så jag undrar var isåfall denna "strypning, ner trimming etc" finns så man kan "ta bort" den :confused:

Sitter svarta "hattar" i trottellocken om den e strypt!!

E den sedan strypt till 25kw, så sitter det en ring emellan oxå!!

Man tackar å bugar ska ta å titta till det där måste se till så min lilla skönhet får jobba lite

pilla på skönheten du :) men som tidigare talare har påpekat så är det MKT osannolikt att en gixxer -92 klarat sig med strypningarna intakta fram till dags dato.

Back