Gsx R 600 Hojar!

Rode_No1

Ny medlem
Gick med
13 May 2004
Hoj
Yamaha R1 2007
Hejsan jag skulle vara tacksam om nu kunde lägga in lite bilder på era suzuki gsxr 600 Hojar Som ni har ombyggd bakdel på! Jag vill ha lite tips på vad jag skulle kunna göra med min bakdel, jag funderar på en undertray! Fast jag vet inte än, tycker det skulle vara snyggt att bara ta bort själva böglappen där bak där skylen sitter och sätta skylten under hjulhuset eller nåt i den stilen kom med BILDER och FÖRSLAG så är jag väldigt TACKSAM :)

Tack på Förhand

M.V.H//TurboTorsk

GSXR_WT_tailguard_vitst.jpg

Det är lönlöst att försöka, du har köpt den fulaste bakdelen du kan hitta på en MC (Hayabusa borträknad...) :D

Ja måste tyvärr hålla med... den är hemsk. Gör sig dock bättre i verkligheten än på bild. Undertailen synns knappt dessutom då rumpan är ganska låg.

Min gsxr600 hade ingen bullrumpa. Denna ombyggnadtion(?!) var inte planerad dock.

Bifogat

• gixxer22.JPG
    gixxer22.JPG
    58.7 KB · Visningar: 138
Varför är alla så oseriösa för? svara på frågan och lägg in bilder sitället för att snacka en massa annan skit det är inte det jag vill ha svar på!? :kocko :huvet

CorbenDallas skrev:
Det är lönlöst att försöka, du har köpt den fulaste bakdelen du kan hitta på en MC (Hayabusa borträknad...) :D

Måste hålla med tyvärr.... :)
Bara att försöka hitta en helt ny mindre bakdel som passar hyffsat och modda den.
Fast du rensar orginalet undertill så är den fortfarande enorm....

Jag håller på att bygga om min SRAD 750 med en undertail med E-märkt diodbaklyse. Köpt den från Checkray motor. Lyset har inbyggd nummerplåtsbelysning (vita dioder) Bilder kommer så småningom

Mycket jobb....

Bifogat

• Stripped_backend.jpg
    Stripped_backend.jpg
    94.9 KB · Visningar: 78
Last edited:
Nyheter
Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026