=Drex=
Ny medlem
Uppstod för ett par dagar sedan, hade varit ute o kört en liten sväng, ca 5 mil och när jag ska till och svänga in på macken hemma så börjar den bluddra, vill nästan dö på låga varv. Vid gaspådrag så slutar den "bluddra". Sen har den stått lite men tog den till arbetet idag och innan den va riktigt varmkörd så istället för det vanliga "skrikandet" när man drar på så kommer det ett "bröööt" istället och det känns att den inte vill dra. Efter en studs körning så upphör det. I början är även tomgången ojämn, varierar från 1k - 1,5k, och man får ge extra gas innan man ska iväg från ett stopp.
Kan inte se att det läcker någongting och ingen färg på avgas (tänkte på min gamla saab där topplocksp. var kass och den betedde sig på samma sätt men då kom det färgad rök) el lukt från dem, inte heller mekat någonting..va kan detta vara?
Edit: Sitter ett dåligt packat slipon på (yoshi) kan det ha med detta att göra?
/Micke
Kan inte se att det läcker någongting och ingen färg på avgas (tänkte på min gamla saab där topplocksp. var kass och den betedde sig på samma sätt men då kom det färgad rök) el lukt från dem, inte heller mekat någonting..va kan detta vara?
Edit: Sitter ett dåligt packat slipon på (yoshi) kan det ha med detta att göra?
/Micke
-91 eller? Är det en importhoj?