GSX-R 1000 L7 202Hk

Om det är enkelheten vid byte av glödlampa som avgör vilken hoj man köper så tror jag nog man är lite fel ute...
 
Om det är enkelheten vid byte av glödlampa som avgör vilken hoj man köper så tror jag nog man är lite fel ute...

Jag har faktiskt aldrig behövt byta framlampan på en hoj kom jag att tänka på nu. På min gamla skorviga moped jag bände runt på somt onåring bytte jag nån gång i månaden. :hihi
 
Vem fan byter glödlampor när man har led-belysning som fungerar i 100.000 timmar...???

Eller är Suzuki fortfarande kvar på åttiotalet...?
 
Har inget problem med fronten men hur ser höger bak ut bakom den ENORMA :3freak kakburken?
 
Men herregud, det är ju en soptunna de satt dit som ljuddämpare!! :va
 
Soptunnan ger minne från 1989 och FZR 1000

Nja, såå stor var ju inte ljuddämparen på EXUP:en... Dessutom var det roligt att slipa ner den i kurvorna :)
Dock, den här ser mer grotesk ut, få som kommer sitta kvar när hojen kommer i trafik, misstänker jag.
 
Men det är ju likadant med många moderna bilar. Lyckades inte få en halvljuslampa på rätt plats i jobbets Volvo S80 2004. Trots jag hade bilen i dagsljus stående mot en husvägg för att kunna kolla på ljusbilden om lampan kom på rätt plats. Lampan satt fast men i fel läge. :huvet
För det gick inte att se lampsockeln utan spegel, bara att känna sig fram med fingrarna efter hålet i strålkastaren. Där lampan skulle in.
Du behöver specialverktyg eller riva fronten för att byta lampan.
 
Soptunnan ger minne från 1989 och FZR 1000

Spartips till Suzuki - Den behöver bara vara tillverkad av wellpapp, byts ändå ut inom 5 minuter.

man tror ju att någon skojat till det och lekt med photoshop ! - Lite som en karikatyr.....

GSXR_2.jpg
 
Last edited:
Riktigt märkligt med den där soptunnan....:va
BMW och Yamaha har ju löst ljudnivån på ett lite smidigare sätt.......:hihi

Suzuki tar ju fulpriset alla kategorier. De slår ju t o m Kawasakis märkliga kreationer.
 
Back
Top