men fan, slapp du böter när du inte hade nån skylt?? jag befriades från 1500:- för miniskylt![]()
Japp det gjorde jag, grejen var att jag stod i kön till å tvätta hojen, dom kunde inte bevisa att det var jag som hade kört hojen..

MVH Roothen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
men fan, slapp du böter när du inte hade nån skylt?? jag befriades från 1500:- för miniskylt![]()
?
(Jo'rå jag såg bilden...)
Aaahhhhh!!! Tuttar tuttar tuttar!!!!![]()
![]()
Fråga: Reser era K7/K8 på 3:an bara genom att gasa??
Ursäkta om jag skriver i fel tråd nu igen hmm jag undrar om någon här vet om jag har katalysator på min 1000-03 ? har var av med kåpan o kunde inte se någon speciell klump på röret, kan det vara någon minivariant? Tyckte förre ägaren sa att det fanns kat, jag är väldigt tacksam för svar,,
Helt otroligt, blev stoppad idag igen av en mycket trevlig Konstapel, denna gång var Regskylten på plats..![]()
Har haft 2 stycken R1or innan, men aldrig blivit stoppad, vad är grejen med min Gixxer... Två gånger på en vecka....En Förbannelse?![]()
MVH Roothen
Du kör väl för fort numer, vilket knappt går med en slö-rettaHelt otroligt, blev stoppad idag igen av en mycket trevlig Konstapel, denna gång var Regskylten på plats..![]()
Har haft 2 stycken R1or innan, men aldrig blivit stoppad, vad är grejen med min Gixxer... Två gånger på en vecka....En Förbannelse?![]()
MVH Roothen
Behöver en öhlins styris. Har nu original, den är helt värdelös alt ej ikopplad. Har kraftigt styrfladder ut ur alla kurvor.
Nån som har det monterat och vet vilken längd det e på dämparen? 63
63
68
90
120
140
150??
Tänkte köpa en begagnad och sedan köpa fästet bara.
Du kör väl för fort numer, vilket knappt går med en slö-retta![]()
(EDIT: Eller är det tvärtom??)
Klarade du Reflex, skyltbelysning, felinställda backspeglar o dålig frambroms?
Snabbfråga!! 0m man planerar o köpa en oreggbar hoj,va kan man fixa falska skyltar eller dyligt ba för synskull??
Ööh...hur många med sporthojjar stannar för polisen? Ja va inte ute efter ett moralpredikande utan va man kunde fixxa skylt??
Måste faktiskt hålla med Bruno's kommentar - "du är inte smart du va" - då du faktiskt ställer en überkorkad fråga...
![]()
Om man nu promt vill köra en mc som inte går att registrera på Svenska vägar, en mc som ej går att försäkra så känns det ganska überdumt att då dessutom göra sig skyldig till ytterliggare lagbrott genom att falskskylta mc'n!!![]()
/Fürstenhoff.
Måste faktiskt hålla med Bruno's kommentar - "du är inte smart du va" - då du faktiskt ställer en überkorkad fråga...
![]()
Om man nu promt vill köra en mc som inte går att registrera på Svenska vägar, en mc som ej går att försäkra så känns det ganska überdumt att då dessutom göra sig skyldig till ytterliggare lagbrott genom att falskskylta mc'n!!![]()
/Fürstenhoff.
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show