Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hej, min R1 07 är till salu. Se annons eller i mitt garage och PM mig om intresserad.
R1 sägs vara den med bäst detaljkvalitet och rymligast körställning..

Om den är så bra, varför ska du då sälja den?![]()

Hmm, om man inte kör bana vad skall man då med en R-hoj till![]()
Jo visst är det så, alla japsarna är helt gudomliga hojar MEN de är så fulländade att den fartupplevelse man får med en nakenhoj typ Speedtripple i 100 får man inte förens i 200 med R-hojen, på gatan är inte det så bra i längden...man kan ha riktigt kul med en R hoj på gata också..![]()
Jo visst är det så, alla japsarna är helt gudomliga hojar MEN de är så fulländade att den fartupplevelse man får med en nakenhoj typ Speedtripple i 100 får man inte förens i 200 med R-hojen, på gatan är inte det så bra i längden...
Vad betyder corn?: corn
Blev förevisad på Backlunds hoj i höstas vad det beror på. Det är länkaget som är omvänt progressivt! Fjädringen blir mjukare när man använder hela fjädringsvägen. Finns andra länkar att köpa annars så kör man så hård setup att man undviker att komma ned på den "felaktiga" nivån. Har tydligen även att göra med ändrad viktfördelning när man plockar bort kat och annat bråte under hojen.K7 orna har ju fått kraftig kritik mot dess gungiga bakfjädring vid mer seriös bankörning.
. Är själv 190 lång å sitter som en gud på min -07, plus att den ser fan snabb ut även när den står still...å det är ju så...kan man inte vara snabbast ute på gatan/banan så får man ju vara det vid cafét/ i depånVälj den som du tycker är snyggast helt enkelt...tror inte det är så många på denna sidan som kan utnyttja resurserna i dessa jävla monster ändå, oavsett gung i bakdämparen eller inte.
|
|
Stabilt läge på Gotland Ring!
Den trista dispyten om ägan... |
|
|
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX
Ducati lanserar serviceinte... |
|
|
Oro för batteriet
Batteriet oroar mest – men ... |