gsx-r 1000 -04

Manne

Nu ligger IQ och vikt på samma nivå.....
Gick med
30 Aug 2003
Hoj
Gammal och slö
Japp då har man lyckats se bilder och fått lite fakta på 3 av de 4 japsarna. Finns det ingen info släppt om 04 gixxern?

Har inte sett ett dyft... Det ska mkt till om den ska klå rettan eller blejden rent specifikationsmässigt sett. Men jag håller tummarna!

Verkar inte vara annat än nya färger....kolla HÄR

Last edited:
Kommer väll knappast förändras till 04 när den blev ny i år?

berggren_martin skrev:
Har inte sett ett dyft... Det ska mkt till om den ska klå rettan eller blejden rent specifikationsmässigt sett. Men jag håller tummarna!

Tror iof sig att det kommer bli jämt... hondan ser väl kanske lite värre ut på pappret, men honda brukar enligt min uppfattning vara bra på att bre ut lite..yamahan blir nog en stark kandidat.
Kawas nya hamnar säkert jämsides med hondan.

Den ser ju lite retro-aktig ut med dom stora vita fälten nertill, men det var väl inte så dumt tycker jag. Det verkar som om dom (äntligen) strävar efter ett lite renare och stilfullare utseende, om än något blygsamt, det har för länge sedan slagit igenom på t.ex. bilsidan, det är på tiden att de japanska mc-byggarna tar efter.

Limstift skrev:
Den ser ju lite retro-aktig ut med dom stora vita fälten nertill .

-03 i blå/vit/svart är mycket råare. 04 ser mer "Gubbig" ut som någon uttryckte det.

Zeb_Macahan skrev:
[personlig åsikt]

min kopparfärgade busa är snyggare än alla årets

[/personlig åsikt]

//jaG

Japp.. me hästlängder.. dom var inget snygga dom nya färgerna.. din e ruskigt snygg.. :tummenupp

GSXR1000

Jag kan inte fatta att Gixxern får så bra betyg i testerna,jag tycker att den är så klumpig att den nästan känns som en touring moppe!! Jag har haft tre st R1or själv och när jag skulle köpa den sista så var jag inne på en Suzuki men när jag provade en så kändes det som om jag skulle ha en häst emellan benen,fick liksom inte in benen för att hojen var så jävla bred!! Och effekten jag vet inte om det har varit fel på sukerna som jag provat men jag tycker inte att dom går bättre än R1an. Har även rejsat mot kompisens suzuki både 201m 402m och toppfart och jag piskade på alla tre! Antar att meningarna delar sig där men.. ;)

Att du piskade en GSXR 1000 på 201m och 402m beror nog
mera på att du körde bättre än att din hoj gick bättre. :D

Den vit /blåa var ju sketful :eek:
Tur att de har skippat de hemska vita fälgarna i alla fall.

Nej 03:an som blå /svart var grymt snygg. Likväl som Zebbans kopparfärgade.
Suzuki, bakläxa :whip

På tal om att en hoj piskar en annan - har ni sett snacket som gick i Bike för ett tag sedan om att hk kunde skilja 10 (eller var det 15) % mellan olika "individer" av samma hoj! Utan att generalagenten (tror jag att det var) tyckte att något var fel!
En retta kan piska en annan retta rejält med andra ord.

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back