Gsx 600 F 92

sweden123

sweden123
Gick med
22 Aug 2003
Hoj
750 es special med 1186 r motor,Isr.Marvic etc..Byggd och ägd av grottis innan jag pga omständigheter fick ta över.Samt en 84 1100+ Katana som fått nytt hjärta nu;)
Tjena ngn vänlig själ som vet hur man sänker 600 i bak så tjejen får någon styrsel under övandet..lite hög för henne nu.
MVH Pär

sweden123 skrev:
Tjena ngn vänlig själ som vet hur man sänker 600 i bak så tjejen får någon styrsel under övandet..lite hög för henne nu.
MVH Pär

Pyspunka? :D
Skämt å sido, det finns färdiga sänkningssatser! Jag har sett såna nånstans, men kan bara inte minnas var :huvet Kolla Lelles och touringbutiken till att börja med!

Längre hundben och skjuta upp gaffelbenen i kronorna
brukar funka.
Var man hittar hundben till just din hoj
vet jag inte?Lite hemslöjd i garaget kanske :D

.

Lämna in sadeln till en tapetserare (dvs en sån som klär om möbler/bilsäten etc) för en halvering av dynans tjocklek.

"Hundbenen" förlänger du 1 cm för ca 8 cm sänkning. Sånt gör du själv med rondellen och MIG-svets. Sänk framgaffelbenen max 30 mm i styrkronan.

andersbrink skrev:
Lämna in sadeln till en tapetserare (dvs en sån som klär om möbler/bilsäten etc) för en halvering av dynans tjocklek.

"Hundbenen" förlänger du 1 cm för ca 8 cm sänkning. Sånt gör du själv med rondellen och MIG-svets. Sänk framgaffelbenen max 30 mm i styrkronan.

Tackar för tipset Anders//Pär

Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...