GS 500 Stulen i Gbg.

A.K.O.A

Ny medlem
Gick med
30 Dec 2003
Ort
Gbg
Hoj
Gs500e
GS 500 Stulen i Gbg. *ÅTERFUNNEN*

Min Suzuki Gs500e 97:a stals i centrala gbg natten 31/5. Jag trodde jag hörde ngt och gick upp, trodde inte mina ögon, sprang och hämtade glasögonen-BORTA :( Så lätt gick det att förstöra min sommar.

EDIT: regnr: TTD841. Tar mycket tacksamt emot tips! (den har en liten svart vindskiva fram)
 
Last edited:
Tack!

En fråga till, jag har aldrig blivit bestulen förr, hur fungerar det med försäkringen? Får man pengar, eller en ny hoj om den ej hittas? Hur lång tid dröjer det? Vad baserar de värdet på, en lista, eller inköpsvärdet?

Känner mig som en ovetande nybörjare inom denna värld, men tur är väl det?
 
NoicE skrev:
Undrar vad dom skulle med den till :va
säkert några snorisar som skulle ha kul en kväll, det är ju ingen guldklimp direkt...


Tack, nu blev jag genast på bättre humör, jag älskade min motorcykel, och tycker den förtjänar ett bättre öde än detta, även om den inte är supersnabb. Den har aldrig gjort mig besviken, aldrig förlorat en fight mot bilar... *snyft*
 
A.K.O.A skrev:
Tack, nu blev jag genast på bättre humör, jag älskade min motorcykel, och tycker den förtjänar ett bättre öde än detta, även om den inte är supersnabb. Den har aldrig gjort mig besviken, aldrig förlorat en fight mot bilar... *snyft*

Beklagar. aningen taktlöst av NoiCe att yttra sig så håller med. Sin egen hoj är alltid sin egen hoj...hoppas det ordnar sig med försäkringsbolaget och du får pengar till en lika fin hoj, alt. hitta din i skick.
 
HITTAD!!! Polisen hittade den igår natt i Angered, var fastlåst, falskskyltad, och hade en röd hjälm fastlåst på sig, har inte sett den än, men antar att den är hyfsat buskörd med, jaja nu är jag glad igen!!! :banana
 
A.K.O.A skrev:
HITTAD!!! Polisen hittade den igår natt i Angered, var fastlåst, falskskyltad, och hade en röd hjälm fastlåst på sig, har inte sett den än, men antar att den är hyfsat buskörd med, jaja nu är jag glad igen!!! :banana


kul för dig :tummenupp eller kanske inte ?

se till att verstad tar en titt på den, skulle motor rasa efter ett par dar, så lär du ju själv få bekosta det.
 
Härligt!! :banana :tummenupp


Skönt att höra när vissa får återse sina hojar igen, även om de kanske är lite "förändrade" :3freak


Låt oss hoppas att den inte är alltför messed up. :pannkyss
 
wonderwizard skrev:
kul för dig :tummenupp eller kanske inte ?

se till att verstad tar en titt på den, skulle motor rasa efter ett par dar, så lär du ju själv få bekosta det.


Nej, det är ju lite delade känslor, de lär ju inte gubbkört med den precis, något speciellt jag ska be dem kika på vad det gäller motorn?
 
A.K.O.A skrev:
Nej, det är ju lite delade känslor, de lär ju inte gubbkört med den precis, något speciellt jag ska be dem kika på vad det gäller motorn?


propsa på oljebyte, syna oljan själv efter metallbitar, spån, grus mm.
kräv komptest.

jag vet inte om man kan få skrivftlig motorgaranti (mån/år el. X mil) av försäkringsbolaget efter en stöld. men kanske kan vara värt att testa.
 
wonderwizard skrev:
propsa på oljebyte, syna oljan själv efter metallbitar, spån, grus mm.
kräv komptest.

jag vet inte om man kan få skrivftlig motorgaranti (mån/år el. X mil) av försäkringsbolaget efter en stöld. men kanske kan vara värt att testa.


Vad är ett komp-test? Tack för ditt svar!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top