Grymt tillfälle för er turbogalningar!

Totte

www.mikeband.com
Gick med
5 May 2004
Hoj
Triumph Daytona 955iT
Grymt tillfälle för turbogalningar!

Tja!

Vet inte om detta är emot forumreglerna, men det är på något sätt en avskedstråd för mig här på SH (sådär 5 år för sent).

Jag säljer nu mitt färdiga men stagnerade turboprojekt för en struntsumma mot vad det kostat! Jag föredrar att någon här på SH vill bli en ny lycklig ägare så den hamnade på annons här först.

Slå mig inte för denna tråd, för det är med sorg i hjärtat jag säljer iväg grejerna, men jag har tyvärr tappat intresset och kan tänka mig att acceptera näst intill ett struntbud! Jag önskar bara att någon sätter ihop henne!

Länk till annonsen

Tackar!
// Totte

Last edited:
Jag har svårt att värdera grejerna, då de ligger i delar samt att det inte verkar finnas en enda Daytona till salu i hela sverige...

Vad tycker ni vore en rimlig prislapp på hojen som den är nu och vad tror ni jag skulle kunna få om jag satte ihop och mappade den, så att den var färdig?

Snälla hjälp mig nu, det här har varit en långvarig huvudverk och nu vill jag bli av med den...

// Totte

Alltid svårt att prissätta byggen, speciellt ifall de inte är helt klara (vilket byggen iofs aldrig blir).
Men en höftning från en som inte har bra koll, så säg en 65 000. Det är i varje fall vad jag tror.

Nja för 65000:- så får den nog vara väldigt ihopplockad och fräsch:va
Pucken tog 25k för sitt icke färdiga Turboprojekt men komplett, påkostad och ombyggd.

Jag skulle nog gissa mer på att du kanske kan få max 35k om den inte är färdig.

Last edited:
Back