Grymmaste hojjen runt 30K

Ruaro

Ny medlem
Gick med
22 Mar 2006
Hoj
NU R6-03 mina ex Zx9r-95 TL1000R 99, tl1000r 00 och en sp1a-00
Tjenare. har precis gjort slut med spettan :( sålde sp1an för att få ordning på ekonomin. nu börjar sparandet mot en ny GRYM hoj. men det ser mörkt ut att få fram några större slantar till sommaren. så det får bli en feting hoj 08 ist... men kan ju inte vara helt hoj lös under sommaren 07 då får jag abstinens.. tänkte mig något runt 30k klassen. bara så att jag har något att leka med. behöver inte vara nyare modell eller uan lite skrap märken.. men vill inte ha en gammal rektangulär skrothög heller... någon som har lite tips eller kanske till och med en hoj över som står och samlar damm :D

köp en szr, köpte min igår för 29, fast då krävs de jue att du inte är beroende av fart :gnissla

Det låg ju ute en R1 -98 för 35 k här på sporthoj härom veckan. Det är mkt åka för pengarna. Annars är väl en cbr600f ett bra alternativ. Ful som stryk men fin o köra.

granath_ skrev:
2617899 köp en szr, köpte min igår för 29, fast då krävs de jue att du inte är beroende av fart :gnissla

Det är ju ingen nackdel om den går fort :D sen är jag lite mer för helkåpa också.. men tack för tipset

Ruaro skrev:
2617896 Tjenare. har precis gjort slut med spettan :( sålde sp1an för att få ordning på ekonomin. nu börjar sparandet mot en ny GRYM hoj. men det ser mörkt ut att få fram några större slantar till sommaren. så det får bli en feting hoj 08 ist... men kan ju inte vara helt hoj lös under sommaren 07 då får jag abstinens.. tänkte mig något runt 30k klassen. bara så att jag har något att leka med. behöver inte vara nyare modell eller uan lite skrap märken.. men vill inte ha en gammal rektangulär skrothög heller... någon som har lite tips eller kanske till och med en hoj över som står och samlar damm :D

En gixxer kanske ? Det är nog vad jag skulle satsa på.

http://www.sporthoj.com/annonser/?id=41636

HanneZ skrev:
2617904 Det låg ju ute en R1 -98 för 35 k här på sporthoj härom veckan. Det är mkt åka för pengarna. Annars är väl en cbr600f ett bra alternativ. Ful som stryk men fin o köra.

Jag har en R1 -00 till salu för några kakor till men den vill ingen ta i med tång. Ni hojköpare är alldeles för bortskämda. :mad:

finns väl ganska schyssta hojar till de priset om man kan ta lite skrap o repor... tidiga modeller r1/r6? kanske bankörda? lite äldre gsxr 600/750årsmodell runt 96-98 får du ju garanterat! kolla twinmotors som hade riktigt schyssta importhojar till bra priser!

edit: http://www.twinmoto.com/?p=sell

PerWe skrev:
2617907 En gixxer kanske ? Det är nog vad jag skulle satsa på.

http://www.sporthoj.com/annonser/?id=41636

isf blir det ju en riktigt gammal gixxer. och dom brukar vara RIKIGT fula.. cbr600f är svår att hitta för 30k om den inte oxå är riktigt gammal. klart om man kan hitta en är det ett bra tips. (inte så sugen på 600 när man kört 1000.. men kan ju inte begära för mycket för dom pengarna... kan nog ha kul på en sån me)

TRX 850 ligger också där kring 30, inget fart monster häller direkt, och ingen helkåpa, men rätt trevlig hoj tycker jag, trivs med min, vad jag har förstått är den inte helt bortkommen på banan häller. Låter trevligt gör den med :tummenupp

Ruaro skrev:
2617911 isf blir det ju en riktigt gammal gixxer. och dom brukar vara RIKIGT fula.. cbr600f är svår att hitta för 30k om den inte oxå är riktigt gammal. klart om man kan hitta en är det ett bra tips. (inte så sugen på 600 när man kört 1000.. men kan ju inte begära för mycket för dom pengarna... kan nog ha kul på en sån me)

http://www.sporthoj.com/annonser/?id=42168

Om runt 30 är 25-35 så är detta hojen för dig!

Kan köra den till dig om du står för soppa och fikapengar.

MVH Oskar

Lawner skrev:
2617921 http://www.sporthoj.com/annonser/?id=42168

MVH Oskar

Helt klart en hoj jag skulle kunna tänka mig. om du har kvar den i februari eller liknande så kan du höra av dig. har inte riktigt cashen just nu. men visst är jag intresserad. sitter just nu på 20k . kan nog fixa 15k på 3-4 mån.... jag hör av mig när jag har cashen och ser om hojjen är kvar.

En tidig (1992-95) Fireblade hittar lätt för 30000:-. Det massor med hoj för pengarna!:tummenupp

Ruaro skrev:
2617932 Helt klart en hoj jag skulle kunna tänka mig. om du har kvar den i februari eller liknande så kan du höra av dig. har inte riktigt cashen just nu. men visst är jag intresserad. sitter just nu på 20k . kan nog fixa 15k på 3-4 mån.... jag hör av mig när jag har cashen och ser om hojjen är kvar.

Du är välkommen att höra av dig. Troligtvis är det en annan prislapp om jag har den kvar i vår.

va tror du om min .. hoj .
har en 95 900..
har satt ditt 97 ans motor .
fungerar klock rent ...
den kan du få 35 ....

Lawner skrev:
2617921 http://www.sporthoj.com/annonser/?id=42168

MVH Oskar
får jag sålt min hoj så köper jag din :yoparty

Last edited:
Ruaro skrev:
2617896 Tjenare. har precis gjort slut med spettan :( sålde sp1an för att få ordning på ekonomin. nu börjar sparandet mot en ny GRYM hoj. men det ser mörkt ut att få fram några större slantar till sommaren. så det får bli en feting hoj 08 ist... men kan ju inte vara helt hoj lös under sommaren 07 då får jag abstinens.. tänkte mig något runt 30k klassen. bara så att jag har något att leka med. behöver inte vara nyare modell eller uan lite skrap märken.. men vill inte ha en gammal rektangulär skrothög heller... någon som har lite tips eller kanske till och med en hoj över som står och samlar damm :D
Köp min ZX9R, lite dyrare än trettio, men ruggigt skön hoj.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman