Grymma Video-BEVIS för reinkarnation..!!!

Vad tror du nu om reinkarnation?

• Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.
Det finns antagligen ganska många som inte alls vill att Smartman skall sluta med sina trådar ! ......Dom har ett betydligt högre underhållsvärde än TV reklam, TV shop, momentum och en hel hoper såpor tillsammans.

Precis, läser hellre 10 Smartman-trådar än 1 av nån Jeppe som ska ha ny hoj med de & de kriterierna eller nån som vill ha tips på försäkring till sin hoj..

:2cool

Det bästa med smartman-trådar är väll ändå att det är en tråd man slipper läsa första inlägget i? :rolleyes:

Var laddar jag upp mina filmer från tidigare liv? Jag har filmat i evigheter med min sportscam...

Det finns antagligen ganska många som inte alls vill att Smartman skall sluta med sina trådar ! ......Dom har ett betydligt högre underhållsvärde än TV reklam, TV shop, momentum och en hel hoper såpor tillsammans.

Smartman jag tror inte ett skit på reinkarnation så som du beskriver det men dina trådar blir alltid underhållande, GO FOR IT:D

Personligen skiter jag i Smartman och vad han skriver.

Men när de 10 första svaren är i stil med "du är dum i huvudet", "Men dra åt helvete!", "Har du inte dött än", och så vidare så kan man ju lika gärna tiga bort honom. Hajjar du?

Vad är det som bevisar att 9 av 10 är helt dumma i huvudet?

Se ovan..

Last edited:
Äh vafan, inte för att jag orkade se en enda av filmerna men jag tror nog fan på reinkarnation. Eller oxo så skulle jag vilja att det var sant. Skithäftigt i så fall. Dock har jag inte bestämt mig om man kan återfödas som ett djur eller om det måste vara som människa.

Vad är det som gör det så löjligt dumt att tro på? För att det går långt bortom våran logiska natur?

I mitt nästa liv vill jag bli en moto-GP förare med supertalang istället för en 1000cc-poser med fegisränder på däcken :yoparty :tungan

Personligen skiter jag i Smartman och vad han skriver.

Men när de 10 första svaren är i stil med "du är dum i huvudet", "Men dra åt helvete!", "Har du inte dött än", och så vidare så kan man ju lika gärna tiga bort honom. Hajjar du?

Se ovan..

Så du menar precis just dom 10.
Men om dom nu svarar likartat så skulle det väl i så fall vara 10 av 10?

Nej...det är bara det att ateister INTE VILL att livet fortsätter efter den fysiska döden!

Varför?

De vill helt enkelt bara förtränga själens odödlighet!

Det där är inte riktigt sant. Jag är ateist och tror på reinkarnation.
Men, jag tror inte ett dugg på såna här stories. Jag tvivlar på det p.g.a att det bara är vissa som "själarna" tar över och vill prata igenom, för alla människor har en själ och jag tror att alla som levt isåfall har något att berätta. Dessutom tvivlar jag mycket på att själen återvänder inom så snar tid att den kan möta personer som den har känt eller träffat och som fortfarande lever. Minst ett par hundra år mellan varje "återkomst" skulle jag tippa på, för minnena av tidigare liv ska inte visa sig i nästa.
Jag tror inte på såna som påstår sig kunna prata med djur heller, för det är endast djur med betalande ägare som har något att säga. Personligen tror jag att alla djur har något att berätta och för den som skulle ha den förmågan skulle livet bli olidligt med både människor och djur som tjattrar oavbrutet.
"Gud" har nog väldigt lite med saken att göra överhuvudtaget...eller ska jag säga "Gudarna" eftersom det tydligen finns ett helt hyde på nåt moln någonstans.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP