grymm mc bild för logga sökes..

Robban

Nu med daytona...
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Daytona 2006 bankittad!
Är på jakt efter en grymm mc bild för att ha i en raceteam logga.

Förslag?

din avatar skulle passa jävligt bra annars. om han inte vill ha den så tar jag den som logga för ev. framtida bruk :P

Last edited by a moderator:
Är det inte enklast att ta en bild på föraren eller en av förarna i teamet? Känns lite halv-B att ta en bild på nån annan till ett racingteam.

Robban skrev:
grymm mc bild för logga sökes..
Är på jakt efter en grymm mc bild för att ha i en raceteam logga.

Förslag?
Om du verkligen behöver hjälp med en sådan sak måste ett toalettbesök framstå som en riktig utmaning. Googla!

:)

Last edited:
Nr:18
Ber om ursäkt men jag ställer ju faktiskt ett par frågor till TS och tanken med "Bilden" är inte att göra narr, mer att kanske få en liten hint om vad karln vill ha och gillar.

Det är ju inte direkt mycket info att gå på från början, det skulle underlätta aningen =)

Nr:18
Ber om ursäkt men jag ställer ju faktiskt ett par frågor till TS och tanken med "Bilden" är inte att göra narr, mer att kanske få en liten hint om vad karln vill ha och gillar.

Det är ju inte direkt mycket info att gå på från början, det skulle underlätta aningen =)

Jo, jag vet, men att låta tråden spåra ur så fullständigt på ett fåtal inlägg är onödigt.

Det finns många kanonbilder från TT som du borde kolla igenom. Googla "Isle of Man" eller "TT".

Att " ta " en bild som man inte har rättigheter till och använda den som varumärke eller liknande kan bli väldigt dyrt.

Att " ta " en bild som man inte har rättigheter till och använda den som varumärke eller liknande kan bli väldigt dyrt.
Håller med, mindre smart att använda någon annans bild i officiella/kommersiella sammanhang.

:fakta

Så vida man inte sympatiserar med Piratpartiet och tycker att allt vad upphovsrätt och patent heter ska bort...

:dummer

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...