GRYM UNIK R1:a med unik lack???????????

Vit Blade skrev:
Jepp, ser ljusare ut men vet i fan om den e det.... Ram o snö hjälper nog till lite....

Ja hoppas iaf att den jävla snön smälter snart så man inte behöver sitta framför en dator o tjabba hela kvällarna....

hum, må så vara.. skit samma... ärligt talat så gör det inte så mkt om snön ligger ett tag till heller, har endå inte körkort förens den 5e maj... då jävlar ska här åkas hoj!!!

twinner skrev:
2001'a med ett 1998 slipon samt omlackad för bara 79 papp..som hittat?
Den har ju bara gått 920mil :fakta Nästan ny, fynd!!

Edit: Kanske det som är unikt. Har inte sett så många under 1000mil

Gnäll, gnäll.
Låt snubben försöka sälja sin hoj, sen om det finns fler silverfärgade är ju en sak, jag har faktiskt sett några stycken med motsvarande lack, en del med dekaler och även utan.

Nalken skrev:
Den där vann pris som snyggaste hojen på sporthojsfesten 2003 i Fiskarboda.

För att förtydliga kan nämnas att det är jiGGas hoj som gjorde det och inte den i annonsen.. :)

Kryptonit skrev:
För att förtydliga kan nämnas att det är jiGGas hoj som gjorde det och inte den i annonsen.. :)
Jojo och vi vet varför :)
Hade inte jag snurrat runt i skogarna därupp i norrland där ni bor så hade det vart andra bullar hehehe :)

Ni missar kanske att ramen,svingen å gaffeln är svartlackade...så en del jobb är nedlagt på den iallfall.
Men UNIK ....näe !

Personligen tycker jag den inte e snyggare än orginal....funtade själv på att pulverlacka min ram å sving svart villket JAG tycker e snyggt som fäen på en röd hoj....såg nån skånepåg som gjort det...vart dräggel på den !!

Tjacka min istället...mitt pris e prutbart just nu !! (R1 m godis)
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=16902

Inte banna mig nu !!

Kryptonit skrev:
Tack Kryptonit.
Tycks vara många som missförstått vilken som är "unik" och vilken som är min :va
Poacher skrev:
Gnäll, gnäll.Låt snubben försöka sälja sin hoj, sen om det finns fler silverfärgade är ju en sak, jag har faktiskt sett några stycken med motsvarande lack, en del med dekaler och även utan
Vem gnällde?????Jag undrade bara vad som var unikt!!!!!!!

Tja jag uppfattade det som gnällande över att hojen var för dyr, och inte enbart av dig.
Fast å andra sidan ser jag väl inte det viktiga av att skriva en tråd om det, annonser ser man varje dag.

Haha helt rätt Vit Blade...tydligen roligare att göra påhopp o älta än att fråga och få sanning.

Idag regnar det ju, så nu åker nog den mesta snön bort hoppas jag, man KANSKE kan köra i helgen

Kryptonit skrev:
Jaså... jag trodde att den på bilden som var din gamla (samma klistermärken)

Ravetrancer skrev:
Jojo och vi vet varför :)
Hade inte jag snurrat runt i skogarna därupp i norrland där ni bor så hade det vart andra bullar hehehe :)
Jadu... men krypto tog ju inte dit hojen i en buss, utan han körde dit den :fakta

Affe_R1 skrev:
Jaså... jag trodde att den på bilden som var din gamla (samma klistermärken)

Japp, den på bilden är min gamla och numera JiGGas. JiGGa använder den ju bara som jämförelse i frågan om vad som är unikt med hojen i annonsen (länken)

>> Tycker det ser ut som min utan dekaler :7peta Var e unikheten?

Affe_R1 skrev:
Jadu... men krypto tog ju inte dit hojen i en buss, utan han körde dit den :fakta

:tummenupp

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...