GRYM UNIK R1:a med unik lack???????????

granath_ skrev:

näe, det vette fan, men ljusare... han kanske tycker den är unik för att det inte finns nån annan R1a med den lacken?? :va

är det en lack som är specialblandad är den ju unik, men med unik lack tror man ju det ska va något verkligen speciellt...

sen skulle inte jag betala mer för att det är nån annan lack än orginal på en hoj, snarare tvärtom.

Vit Blade skrev:
Jo, men asfalten reflekterar inte alls ljus på samma sätt ju...

nej, men den är ju endå ljusare på tanken, å där lyser solen på första bilden, medans det är mulet på hans bild.

EDIT; sen är inte hans ram svart.

Den bilden med sol är ju jiGGa´s hoj antar jag för den har dekaler.

Som sagt varför inte PMá killen och höra i stället för att sitta här och tjata om vad som är unikt.

Finns väl inte så många -01 som är silvriga?

Evil M skrev:
Den bilden med sol är ju jiGGa´s hoj antar jag för den har dekaler.

Som sagt varför inte PMá killen och höra i stället för att sitta här och tjata om vad som är unikt.

Finns väl inte så många -01 som är silvriga?

Mycket roligare att sitta här o älta, fakta dödar ju alldeles för effektivt allt det roliga!!!

Fluxir skrev:
nej, men den är ju endå ljusare på tanken, å där lyser solen på första bilden, medans det är mulet på hans bild.

EDIT; sen är inte hans ram svart.

Men försök hitta de ställen som verkar vara i ung samma ljus... En ram o sving kan man alltid polera...

Om det nu skiljer på de två e det då fan inte många nyanser...

Vit Blade skrev:
Men försök hitta de ställen som verkar vara i ung samma ljus... En ram o sving kan man alltid polera...

Om det nu skiljer på de två e det då fan inte många nyanser...

Jag tycker fortfarande den är ljusare, mer silvrig. eller nåt...
den är faktiskt ganska snygg, men skulle helldre köpa en med orginal lack... så är det orginal lacken å han skriver så, då går han nog på en nit.

Fluxir skrev:
Jag tycker fortfarande den är ljusare, mer silvrig. eller nåt...
den är faktiskt ganska snygg, men skulle helldre köpa en med orginal lack... så är det orginal lacken å han skriver så, då går han nog på en nit.

Jepp, ser ljusare ut men vet i fan om den e det.... Ram o snö hjälper nog till lite....

Ja hoppas iaf att den jävla snön smälter snart så man inte behöver sitta framför en dator o tjabba hela kvällarna....

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!