Grym sporthoj i helsingborg

En pälsraket på stadens torg
En ovanlig syn i hålan Helsingborg
Quaya gillade denna skapelse på 2 hjul
Vi andra tyckte den va ful

Quaya skrev:
Någon som har sett hojen i helsingborg? Kan tyvärr inte säga vad det var för hoj för den var klädd med tyg =) Lite gråvitt tyg tror jag det var... hur grymt som helst, annolunda men grym!

Vad är de för hoj egentligen??

Det är en polare som har den.....en TL 1000 med päls..... :yoparty
han körde 200 rakt i en bil (ängelholm) med den i fjol med en massa vittnen så bolaget vägrade betala där för har den fått päls...... :Bugar
Lurven bor i Åstorp :hihi

borggren skrev:
han körde 200 rakt i en bil (ängelholm) med den i fjol med en massa vittnen så bolaget vägrade betala där för har den fått päls...... :Bugar

Växer det päls på hojen om f-bolaget inte betalar :va

GSXR1100R skrev:
Växer det päls på hojen om f-bolaget inte betalar :va

Yep ! Om man inte har sån därna vattenskade/ohyra tillägg på försäkringen....

Det är ingen päls, det är mögel.
:tungan

mrgsxr skrev:
Vad är det för konstigt med hårig hoj? :confused: Har en själv juhhh!! :D

Det var fan dig jag såg i lördags tror jag det var när du var ute och körde.. ser att du bor i Malmö men du skulle in mot stan och fick stanna vid en busshållsplats vid Statoil för att något satt löst skulle jag kunna tänka mig för du fick gå av den iallafall och fixa med något på bakdelen?

Vad är de för hojar ni åkte med? Din är en Honda väll? Och sen var där 1 gul hoj och en annan som jag inte kommer ihåg färgen på.

Quaya skrev:
Det var fan dig jag såg i lördags tror jag det var när du var ute och körde.. ser att du bor i Malmö men du skulle in mot stan och fick stanna vid en busshållsplats vid Statoil för att något satt löst skulle jag kunna tänka mig för du fick gå av den iallafall och fixa med något på bakdelen?

Vad är de för hojar ni åkte med? Din är en Honda väll? Och sen var där 1 gul hoj och en annan som jag inte kommer ihåg färgen på.

Tror inte det var jag jag jobade i lördags! Men mitt minne brukar va kasst å :va andra sidan! Men detta året har jag bara varit ute själv/ensam så det va nog inte jag!

mrgsxr skrev:
Tror inte det var jag jag jobade i lördags! Men mitt minne brukar va kasst å :va andra sidan! Men detta året har jag bara varit ute själv/ensam så det va nog inte jag!

Suzuki gsxr annars! Inte hooooondaaaaa!

borggren skrev:

Hmmm, hade han en röd gammal GSXR750 -88 innan?

mrgsxr skrev:

Grymt konstigt för den liknar din grymt mycket, samma "tyg" iallafall... är inte säker på dagen.. kanske det var söndag.. kommer inte ihåg.

Kul att den här suveräna tråden lyftes igen :hihi

Nu trådar vi om maskinerna igen och trampar plattan i botten :lol

Har bara en hoj från hbg i minnet och det var i somras utanför donken där vid motorvägen. Jävligt fin grå R1a med miniskylt, gubben i donken hade jeans, röd skinnjacka med ryggskydd stickandes ut under jackan.

Någon härifrån kanske, inte mycket till info men jeans åkande och rödskinnjacka + miniskyllt på grå r1 kanske säger nånting?

mrgsxr skrev:
Vad är det för konstigt med hårig hoj? :confused: Har en själv juhhh!! :D
Nämen, där har vi ju skapelsen. Klockrent :Bugar

Vet inte om jag ska skratta, gråta eller imponeras. Fram med tigerdräkten och fuzzhaten så är det komplett :banana

Jag vet inte det där med fuzzhats men jag funderar starkt på att tillverka ett par håriga leopardmönstrade bikinis o dra en repa på bakslangen genom malmö! Fast då hade nog polisen tagit mig för osedligt upp :dummer förande!!

berggren_martin skrev:
Nämen, där har vi ju skapelsen. Klockrent :Bugar

Vet inte om jag ska skratta, gråta eller imponeras. Fram med tigerdräkten och fuzzhaten så är det komplett :banana

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...