Grym sporthoj i helsingborg

kajlyl skrev:
var har denna synts till?

Såg den vid statoil macken vid berga ( närmast fängelset ). Tyghojen körde med en gul gixxer tror jag det var och en annan hoj som jag inte tittade så mycket på.
 
Det är väl vad som krävs för att TYGla dagens sporthojar.

Haha.
 
Gustav1 skrev:
Det är väl vad som krävs för att TYGla dagens sporthojar.
:lol

Bara inte mellanstadieeleverna missuppfattar något här när de tar sina symaskinskörkort i 6:an. Jag menar, kaworna låter ju tom som symaskiner.
 
Är ni säkra på att det var en räser och inte en bläzer? :hihi
blazer.gif
 
Naturligtvis ska ni inte tro mig ju, jag såg ju kanske bara i syne men va de då därför för att de lät som fan när dem körde iväg??

Var helt enkelt en klädd hoj men någon slags tjockt tyg.
 
Jag har hört rykten om någon här på SH som planerar detta för sin hoj. Är det illasinnade eller riktiga :va
Skulle gärna vilja ha det bekräftat eller dementerat av damen i fråga. :rolleyes:
 
Quaya skrev:
Naturligtvis ska ni inte tro mig ju, jag såg ju kanske bara i syne men va de då därför för att de lät som fan när dem körde iväg??

Var helt enkelt en klädd hoj men någon slags tjockt tyg.
Säker klädd med rackar-tyg
 
Hårig hoj inget konstigt!!

Vad är det för konstigt med hårig hoj? :confused: Har en själv juhhh!! :D
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top