Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wiseguy skrev:2430137*Rotar lite i det stora arkivet*
Var det någon av dessa ?
Har fler bilder. Säg till ifall du vill ha dom..DR-Zätare skrev:2430324Den vänstra var det.
Wiseguy skrev:2430340Har fler bilder. Säg till ifall du vill ha dom..
DR-Zätare skrev:2429808...Om ni kommer ihåg hur det såg ut, vet ni vad den typen av lysen kallas? Är det ett vanligt custom-lyse med keps på eller finns det en specialvariant?
quip skrev:2433665Såg denna hojen förut och tyckte själv den var lite originell och häftig.
En sak jag tyckte var häftig var lampan så jag började leta efter något liknande och hittade till slut detta: Lampa på ebay
Kan det vara nånting sånt du letade efter? Finns även utan den där lilla kepsen och även större om du skulle vilja ha.
Kan tillägga att jag inhandlade ett från denna ebayer och det gick helt smärtfritt.
Har inte monterat den än, men ska ha ett kort på den när jag håller upp lampan i fronten, ska se om jag hittar den.DR-Zätare skrev:2433822Det verkar onekligen vara något i stil med det jag letade efter. Har du monterat din än?
Lampan på VTX ser något biffigare ut än den jag köpt, kan vara lite balltDR-Zätare skrev:2433822Det jag hittat hittills är framlampan på Honda VTX, den är snygg men det är svårt att på bild få något grepp om hur stor den är eftersom VTX:en är en stor hoj. Jag har inte åkt förbi någon handlare än och tittat men får kanske ta och göra det...
Varsegod, kul att någon annan gillar lite samma ideér.DR-Zätare skrev:2433822Jag tackar dock för tipset, det där verkar helt klart vara något i min smak!
Är osäker på hur det är, men jag antar att man får lov att "repa" kromet för att lack ska fastna. Hade planer på att lacka den svart först men tyckte de va lite surt på en sån fin lampaDR-Zätare skrev:2433822Går det att lacka en sådan där lampa förresten? Spelar det någon roll att den är kromad redan eller fäster inte lacken på krom?
quip skrev:2434404
Lampan på VTX ser något biffigare ut än den jag köpt, kan vara lite ballt![]()
Varsegod, kul att någon annan gillar lite samma ideér.![]()
Är osäker på hur det är, men jag antar att man får lov att "repa" kromet för att lack ska fastna. Hade planer på att lacka den svart först men tyckte de va lite surt på en sån fin lampa![]()
Wiseguy skrev:2430137
Wiseguy skrev:2441584Fler........
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |