GRYM musik när man hojjar!

Jag fick ligga med en tjej utan musiken, de går bra för mig.

har du skapat ett nytt konto med namnet "sporthojsmusik" för att göra ett inlägg om vilken musik man ska lyssna på för att få adrenalinkick i handleden? Då du fick ligga med 2 tjejer (vilet för övrigt gör dig coolast på forumet), måste ju betyda att du är 50 bast o kör goldwing för det är väl den enda hoj där andra faktiskt kan höra musiken man lyssnar på?

lyssna på metallicas låt "motorbreath" och försök att köra lagligt...

I en bil.. eller ja, en Goldwing kan man lyssna på musik.:fakta

När man kör motorcykel, räcker vindbruset och motorljudet gott för att i alla fall jag ska njuta.

suck vad e detta för tråd ?? bästa är väl endå sången ifrån motorn, ligga får man väl närsomhelst, och det utan o impa med musik, jag får iallafall

Vissa måste väl ha dyra penisförlängare för att kunna få till det. Brukar ju dessutom inte vara de vackraste kvinnor detta funkar på.

Bra att ta bort ett av de viktigaste sinnena när man kör hoj :tummenupp

Eller inte:huvet

har du skapat ett nytt konto med namnet "sporthojsmusik" för att göra ett inlägg om vilken musik man ska lyssna på för att få adrenalinkick i handleden? Då du fick ligga med 2 tjejer (vilet för övrigt gör dig coolast på forumet), måste ju betyda att du är 50 bast o kör goldwing för det är väl den enda hoj där andra faktiskt kan höra musiken man lyssnar på?

Och vad är det för fel med Goldwind då ? [YOUTUBE-ID]<object width="500" height="405"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/0nrMQ3QwyPo&hl=sv_SE&fs=1&color1=0x006699&color2=0x54abd6&border=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/0nrMQ3QwyPo&hl=sv_SE&fs=1&color1=0x006699&color2=0x54abd6&border=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="500" height="405"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Jag har aldrig fattat hur ni som kör hör eller vill höra något annat än hojen....
Kör ni otrimmad moppe eller vad fan handlar det om?

Tror inte denna användare är så seriös med tanke på nick valet och när han reggade sig...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT