Grym krasch

Status
Ej öppen för fler svar.
eftersom 3 personer dog i den krashen så är det osmakligt att visa den för 411:e gången!!!!

TA BORT TRÅDEN!!!

Catman skrev:
eftersom 3 personer dog i den krashen så är det osmakligt att visa den för 411:e gången!!!!

TA BORT TRÅDEN!!!

Eller så inser vi att skit händer istället för att leva i ett tankemoln som GR och andra mc filmer bankar in i skallen på oss. Vissa tror dom är odödliga på mc. Om den där bilden räddar ett liv eller får en människa att tänka till så får den vara framsida här på SH enligt mig

Catman skrev:

TA BORT TRÅDEN!!!

Lugn och fin...

Personligen tycker jag att bilderna förtjänar att visas ofta, förhoppningsvis tjänar de sitt syfte att få bil och mc-förare att tänka innan det är för sent. Eftersom bilen och hojen dessutom visas upp offentligt så är visningen med all sannolikhet sanktionerad av de annhöriga.

SirCastic skrev:
Eftersom bilen och hojen dessutom visas upp offentligt så är visningen med all sannolikhet sanktionerad av de annhöriga.
Ja, de anhöriga har sagt ja just för att visa andra vad som kan hända.

Tyvärr så tror jag inte att den kategori av hojåkare som borde tänka till mest gör det, oavsett vad man visar dem.
De måste helt enkelt lära sig den hårda vägen.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg