Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
call of duty 4 är bästa FPS på PC just nu
Jag skulle säga Left 4 Dead, dock kommer tvåan snart så kanske bäst att vänta. För dem som gillar Serious Sam som kommer en HD version, den kommer jag iaf skaffa
http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=33526
Vart har du beställt då? Köpte på Webhallen och har haft det i två veckor nu, riktigt bra spel för övrigt, lite för mycket buggar bara. Men det får man väll hoppas på att dom rättar till med tiden.
Har spelat tvåan. Har för mig att den var kul.
Men SOF fyller inte riktigt hjärndödskvoten jag är ute efter nu.![]()
Har lirat SOFII dagligen snart i 8 år nu...du har bara hoppat in på fel servrar kan jag garantera!
Vill du ha röjjj där så säg till
COD4, FO3, CSS e najs me..men inte alls lika manöverbart som SOFII:s Quake3 motor (kan ducka kulor i SOF med tiden..pure shaolin style)
Lira online är inget alternativ då mitt internet inte är helt stabilt.
När jag väl har spelat online har det blivit CS och CSS. Lite trött på dom dock.![]()
Battlefield 2 med Allied Intent Extended-modden är riktigt bra. Sen är det jävligt snygg om man kör max på alla grafikinställningarna. Helt underbart om man spelar på en 42" LCD med ett schysst hemmabiopaket.
call of duty 4 är bästa FPS på PC just nu
Vad är det för anslutningsproblem då ?
Varför är COD4 så fantastiskt? Värt att slanga hem?
Jäkligt snygg grafik, bra stämning i spelet, bra variation på uppdragstyperna, bra kontroller. Finns mycket som talar för CoD4![]()
Finns några fantastiskt välgjorda scener i spelet som man bara måste uppleva.
Definitivt ett av de bästa FPS-liren som gjorts. Är du ett fan av genren måste du testa det.
Testar mobilt bredband för tillfället. Inte helt stabilt pga täckning och samtal/sms/mms.
Varför är COD4 så fantastiskt? Värt att slanga hem?
Battlefield Heroes är helt ok och gratis.![]()
Säger också Left 4 Dead. Är sjukt kul om man sitter med tre polare och spelar!![]()
Vad är det för anslutningsproblem då ?
Jaoo..cs och css e kul så..men halflife motorn är riktigt stiff och trött. Det blir att spelet handlar mer om att sikta än naturliga rörelser..enbart strafe är inte nog för mig. vill aktivera både hjärnhalvorna vid gaming
Men ge SOFII en chans till..du kan få de nya moddarna så grafiken blir bättre
Det är det enda spelet som man kan spela upp repliker från filmer med hjälp av koder
BF2e roligt om man känner alla som man spelar med och jobbar i grupp. Annars är man ganska chanslös ensam. Det tycker jag e kasst...vill som ensam krigare ställa till med otyg..gamingstuket på BF tillåter inte det....eller så sitter man i en F16 vilket är alldeles för få gånger
Gamar på en 108" skärm med HD ljud runt om...MGP2009, 'on-bike'-kameravinkel..is the shit![]()
...dock inte FPS spel !!!
Japp!
Nej BF2 är i princip 100% teamplay som gäller. Man KAN ju ränna iväg och leva rövare på egen hand men det brukar inte hålla speciellt länge. Kartorna är oftast inte gjorda för att leka rambo (stora öppna ytor). Nu var det ju röjarspel som TS letade efter och där passar nog inte BF2 in, men jag slår ändå ett slag för BF2+AIX-modd för det är riktigt grymt. Själv brukar jag hoppa in på en server, gå med första bästa grupp och hoppas att lagets befälhavare vet vad han sysslar med. Då brukar det vara för jävla roligt.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |