Grym film

TokJohan

Medlem
Gick med
15 Jul 2003
Ort
SOLNA
Hoj
290 hk...Fast på 4 hjul
det e överlägsen kvalitutta på den filmsnutt tagen i garaget första gången sen avåkningen som hojen e helt hel :banana .

Kolla in dem blåa ljusdetaljerna :hihi




// TOK :fyllisar
 
men va faaaan det gick ju inte !!

hur ska jag tanka ner filmsnutten ??



// TOK :fyllisar
 
KvalitetsMiffo skrev:
har du länk då..??? :)



hmmm jag och datorer :huvet man får vara glad att man vet hur man kommer in på sporthoj.com

okej får bli några bilder !! om det nu går

// TOK :fyllisar
 

Bifogat

  • 040123 009.jpg
    040123 009.jpg
    116.2 KB · Visningar: 117
  • 040123 002.jpg
    040123 002.jpg
    119.2 KB · Visningar: 125
  • 040123 003.jpg
    040123 003.jpg
    119.2 KB · Visningar: 111
  • 040123 005.jpg
    040123 005.jpg
    118.6 KB · Visningar: 166
Last edited:
TokJohan skrev:
hmmm jag och datorer :huvet man får vara glad att man vet hur man kommer in på sporthoj.com

okej får bli några bilder !! om det nu går

// TOK :fyllisar

Såg ju nice ut... :tuttar

Fast regskylten va de gräsligaste jag sett... texten påminner ju om några avdankade från ett korplag... :hihi
 
Så här har den sett ut innan !!



// TOK :fyllisar
 

Bifogat

  • spec1.JPG
    spec1.JPG
    24.8 KB · Visningar: 178
  • spec2.jpg
    spec2.jpg
    21.1 KB · Visningar: 98
  • spec3.JPG
    spec3.JPG
    24.8 KB · Visningar: 87
  • spec4.JPG
    spec4.JPG
    21.7 KB · Visningar: 68
  • spec5.JPG
    spec5.JPG
    30.6 KB · Visningar: 105
  • spec6.JPG
    spec6.JPG
    23.5 KB · Visningar: 76
SHIIIT ASSÅ!!

Vart fan har du hittat den underbara reg-skylten? :tuttar
 
den låg på golvet å pennan i byxan....vips så hade man gjort sin första egna reggplåt :lol
Finns tyvärr redan 1 kille som har den riktiga AIK plåten, han bor här i solna !

// TOK :fyllisar
 
TokJohan skrev:
den låg på golvet å pennan i byxan....vips så hade man gjort sin första egna reggplåt :lol
Finns tyvärr redan 1 kille som har den riktiga AIK plåten, han bor här i solna !

// TOK :fyllisar

Riktig snygg, men reg-skylten va nog det snyggaste :P
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top