Grym brud

Ful/snygg brud.
Men varför är dom flesta som stuntar där så korkade? de kunde likabra skitit i hjälm oxå.
Är det coolt Swedie att där över köra i bara jeans o T-shirt,du som bott där över?.
Skulle se minst lika bra ut i ordentlig skyddsutrustning men kanske är det för smidigheten utan ett tajt skinnställ?.
Fy för när de vurpar,blir en enda sårskorpa allt.

det är säkert förbannat varmt där.
Sen är väl inställningen till skydd helt en annan än vad vi har.

Ibland kan man ju själv tycka att det är ett förbannat jobb innan man ens kan sätta sig på hojen och köra.

Jag var i New York och jobbade tidigare i år. Två snubbar, en 40+ och en runt 25 tyckte att jag borde hyra hoj när jag var där. Sa att jag inte hade mitt "gear" (menade hjälm, jacka och handskar) och de skrattade ut mig totalt. De trodde att jag absolut skulle ha skinnställ på mig. De har helt annan syn på vad man ska ha på sig samt att vädret är helt annat. I september förra året var det +35 och djävulskt fuktigt många dagar. Då kan jag förstå att man inte kör i helställ med ryggplatta osv.

Hon va ju jäkla säker! :Bugar
Strutta lättklädd kanske hon borde göra endast när hon inte sitter på hojen. Om hon vill behålla sin fina kropp menar jag.

Aj aj aj att åka av i linne...

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...