Grym bågskytt

Jonathan. skrev:
2568775 Jeflar!

Han steker Robin Hood vilken dag som helst i veckan.
Baklänges med ögonbindel :hihi

Långbåge är dock aningens mer utmaning än att skjuta med sikten, stabbar, releaser och whatnot.

..dock inte sagt att Mr. Hood skulle få pisk. :crash

Som gammal DM-mästare(läs inte 1967) erkänner jag mig rätt så ägd :tummenupp

FreddaGädda skrev:
2569060 Som gammal DM-mästare(läs inte 1967) erkänner jag mig rätt så ägd :tummenupp

Känns som dom där grabbarna lever bågskytte. Sjukt att man kan uppnå sån där precision. Man kanske skulle damma av långbågen och bege sig ut i skogen och skjuta lite snör.. Eller inte. :näsblod

Plåtniklas skrev:
2569073 Känns som dom där grabbarna lever bågskytte. Sjukt att man kan uppnå sån där precision. Man kanske skulle damma av långbågen och bege sig ut i skogen och skjuta lite snör.. Eller inte. :näsblod

Frågan är bara hur många försök de behövde på sig, som inte hamnade på filmen. Den tjocke såg chockad ut när han lyckades göra en Robin Hood, så det är nog inget han gör dagarna i ända

FreddaGädda skrev:
2569096 Frågan är bara hur många försök de behövde på sig, som inte hamnade på filmen. Den tjocke såg chockad ut när han lyckades göra en Robin Hood, så det är nog inget han gör dagarna i ända

Då måste de ha ett par tapeter liggandes och byta vid varje tillfälle eftersom tapeten är helt ny.

Desseutom missar ju den första snubben, han skjuter ju över.:)

FreddaGädda skrev:
2569096 Frågan är bara hur många försök de behövde på sig, som inte hamnade på filmen. Den tjocke såg chockad ut när han lyckades göra en Robin Hood, så det är nog inget han gör dagarna i ända

Jag har gjort en.

En enda under flera års skytte så jag är benägen att hålla med dig. :)

Plåtniklas skrev:
2569137 Jag har gjort en.

En enda under flera års skytte så jag är benägen att hålla med dig. :)

jag har också gjort en teleskopare (rätta facktermen :mattias), det e väll tur att man inte gjort fler...paja 2 st 300 kr pilar är inte lika skoj som det låter:näsblod

Jag hade nog inte så stor chans att göra en. Mina pilar svajade som fan i luften. Men det gick bra ändå :tungan

Däremot hade vi en i klubben som gjorde en. Veteranerna blir bittra som fan efter att själva ha skjutit i 30 år, så kommer det en snorunge på 13 bast och gör en direkt :gnissla

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg