Gruskurvornas kungarike----?

Det stämmer tyvärr inte ....... Omöjligt att det kan bli så mycket grus från stödremsorna ! Då hade problemet funnits tidigare !
Har fått bekräftat från en pers som bor i Waxholm me att det är så , tyvärr .....

Det stämmer tyvärr inte ....... Omöjligt att det kan bli så mycket grus från stödremsorna ! Då hade problemet funnits tidigare !
Har fått bekräftat från en pers som bor i Waxholm me att det är så , tyvärr .....

Ja så måste det jag vara.. Att det sker på alla vägar i norr som fått påfyllda remsor måste bara vara slump eller att waxholmsbor åkte runt och grusat överallt. :tummenupp

Hahaa!

Jag hittade vilka som sköter vägarna (trafikverkets i alla fall)

Södra Roslagen (Vaxholm, Åkersberga, Vallentuna osv upp till söder om Rimbo och Norrtälje): PEAB

Södertörn (Haninge, Jordbro, Västerhaninge o s v ner till Nynäshamn): NCC

Härmed tilldelar jag NCC* 4st Guldborstar och PEAB 1/2 med avbrutet skaft!

Länk: http://www.trafikverket.se/Privat/I-ditt-lan/Stockholm/Vem-skoter-min-vag/

*Under förutsättning att nötterna på NCC som skötte om E4:an utanför Vagnhärad för ett par år sen fått nya arbetsuppgifter, kast sig mot vajerräcken i iförda skinnställ t ex.

Last edited:
Så här grusfri har Bogan inte varit på hela sommaren. Ut och brassa med er.:yoparty

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra