Grusdäck på motardfälgar

Gick med
25 Apr 2004
Hoj
Street Triple, Ktm Freeride
Hej! Ngn som har tips på bästa möjliga däck för gruskörning, som går att kränga på motardhjulen. (Snik/smidighetslösning) 110-120/17" och 150/160/17" eller liknande. Dom jag känner till är pirellis corsa och maxxis goldspeed.. Finns det grövre/bättre för terräng?? Ha d.

Avon distanzia(stavning?) har jag de är väl ganska så bra för grus, grovt mönster.

niofemtiofyrarr skrev:
Hej! Ngn som har tips på bästa möjliga däck för gruskörning, som går att kränga på motardhjulen. (Snik/smidighetslösning) 110-120/17" och 150/160/17" eller liknande. Dom jag känner till är pirellis corsa och maxxis goldspeed.. Finns det grövre/bättre för terräng?? Ha d.

niofemtiofyrarr skrev:

Kan ju vara bra att ha grusdäck. Har hört att du var omkull för ett par veckor sedan!!!!

Hade jag förträngt....

netz skrev:
Kan ju vara bra att ha grusdäck. Har hört att du var omkull för ett par veckor sedan!!!!

.....Men tack för påminnelsen!! :tummenupp Och detta trots att man är Gud på grus :hihi Kanske går lite bättre utan suddgummin??

Back