Grusbus i Skåne del 2.

• Thread starter Thread starter Solid snake
  • Start date Start date

Solid snake

Guest
Tjena, jo jag tyckte att vi kan dra ihop ett grusgäng här nere (igen) när jag har köpt mig en 525a, borde bli i slutet på denna månaden om jag får som jag vill.

Var köra? Det vet jag inte riktigt än, men det finns väl ett grustag utanför Flyinge vad jag vet, och sen kan man ju köra lite i skogen runt Barsebäck eller nåt.

Tipsa gärna om nåt ställe där man kan köra gratis, inte olagligt dvs.

stämmer att det finns ett grustag där, letade efter det en gång men hamnade i sjöbo =)

Kör inte i det grustaget. Folk i närheten där blir fly förbannade och skickar allt de har på dig!

menar ni sandtaget? där är (va) det grönt att köra för markägaren, polisen brydde sig inte heller

Ett alternativ kanske...

Tjena,
har hört att det skall finnas en sandbana vid något som kallas "Åhuskärr" och den är öppet året runt + gratis. Inga hopp utan bara en väldigt sandig "slinga". I och med att det är så sandigt så kan det i princip regna hur mycket som helst utan att det blir kladdigt. Har ej varit där själv men fick info av några killar när vi körde på en bana i Lyngsjö som ligger i närheten. Ni kanske kan kolla upp detta så slipper ni arga grannar som jagar er...:)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman