JT
I feel the need, the need for speed!
Tänkte starta en tråd där man kan lägga in varningar om grus, olja eller dåliga snabelbilslagningar.
Börjar själv med en varning om att det ligger massor med grus på krönet av Gubbkärrsvägen precis innan korsningen med Drottningholmsvägen i Bromma.
Börjar själv med en varning om att det ligger massor med grus på krönet av Gubbkärrsvägen precis innan korsningen med Drottningholmsvägen i Bromma.