Grusåkartråden i Gävle med omnejd.

Blir asfalt in till Rättvik trots allt :-/.. Sticker från S-viken strax efter 15.00 från Tanka (Volvo). Fler som vill med så kika dit då ungerfär...

I 14

körde på i14 igår...lär säga att där fanns en å annan sten:mad:
Men det var iaf framkommligt, även för en loser som mig.
Det är träning där onsdagar kl 18 å lördagar kl 11.
Det är absolut värt att prova på iaf..

Last edited:
Åkning lördag?

Nån som ska ut å sladda? Jag vill hänga på isf. Utgår från Skutskär men kan möta upp i Gävle. Statoil Haga funkar bra?!

Nån som ska ut å sladda? Jag vill hänga på isf. Utgår från Skutskär men kan möta upp i Gävle. Statoil Haga funkar bra?!

tänkte försöka dra ihop en körning nästa helg från mårtsbo till marma via gästrikeleden och upplandsleden och skoterlederna så det blir blandat kladd grus och antagligen en och annan fastkörning:näsblod om intresse finns? mer info under veckan på ongrus.....

//Håkan

Den vägen kan jag. Skoj som f-n! Men jobbar hela helgen tyvärr... :gnissla Aja, får ta en lätt grussväng idag i hemområdet då kanske.

Tog en paus i renoveringen av badrummet och va precis ut en sväng med 450:n, fan va fint väder det är. Inte blir det sämre av att man får sprätta lite grus heller. Har så mycket grusvägar och stigar i skogen bakom huset att jag riskerar att åka vilse varenda gång jag är ute o kör..... :D

bytt hoj

Då har man sålt drzan och köpt en xr650:tummenupp ska bli kul att se hur denna hoj funkar

Körning Söndag 16/11

Håkan och jag kommer nog att ta en tur mot Marma samling Statoil Hemlingby 13,00

Såg några stånkor brumma förbi Hemsta vid 16-tiden, ångrar att jag inte åkte istället för att mura skorsten hos brorsan.

Vilket skit att man hade jour då :mad: Hade gärna följt med på en sväng med dom "stora" pojkarna ...

Men men...

blie ev körning på lördag igen om det är skapligt väder...

//Håkan

Såg några stånkor brumma förbi Hemsta vid 16-tiden, ångrar att jag inte åkte istället för att mura skorsten hos brorsan.

det va nog vi det...roligare att åka hoj om inte annat...:yoparty

//Håkan

Last edited:
Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...