Grusåka Stockholm

Äh, det är ju bara på tapen din fåntratt.

Fördelen, som jag ser helt utan att ha testat, med K60 kontra TKC är att dom verkar ha ett rensande mönster. TKC blir ju formligen livsfarliga i snö/lera.

Mer gummi i körbanan också = de håller längre.

Jag bor i bromma och har tänkt börja köra grus. Har en extra uppsättning fälg.
Jag har beställt en uppsättning Michelin T63 från hojdäck.se (som ska vara bra på asfalt) Dock har jag inte kunnat åka någon grus än pga att hojen har stått hos återförsäljaren sen jag köpte den pga massa strul med förra ägarens eluppvärmda handtag och nu i torsdags när jag äntligen fick hojen och den fungerade gick avgasröret av pga rost.... hoppas återförsäljaren byter de avrostade delarna utan strul och att jag får tillbaka hojen snabbt som attan.

Jag bor i bromma och har tänkt börja köra grus. Har en extra uppsättning fälg.
Jag har beställt en uppsättning Michelin T63 från hojdäck.se (som ska vara bra på asfalt)
Jag kör med Michelin T63 på min BMW och dom fungerar utmärkt på både grus,asfalt samt även blöt asfalt:tummenupp

Har haft T63'or på mina hojar i närmare 15 år och är helnöjd.

Hör gärna av er om det blir nån grustur framöver!

Hur hittar ni fram nya grusvägar? De syns ju knappt på eniro eller nåt sånt.

Har jag missat nåt nu igen?:va

Research och ruttning hemma vid datorn. Rutten förs sedan över till GPS. Sen är det bara ut och köra :tummenupp .

Hur hittar ni fram nya grusvägar? De syns ju knappt på eniro eller nåt sånt.

Har jag missat nåt nu igen?:va

Jag kollar alltid i Mapsource. City Navigator och Friluftskartan är en fin kombo.

Finns en hel del fina områden väster om Uppsala och söder om E20 Strängnäs-Eskilstuna.

Sen om man hittar nåt när man är ute och styr så knapprar man in det och sparar i GPSen.

Jahap, då blir hojen återköpt av handlaren och jag kommer därmed vara utan hoj tills nästa säsong, om inte jag får ett välbetalt jobb/blir rik innan dess vill säga.

Jahap, då blir hojen återköpt av handlaren och jag kommer därmed vara utan hoj tills nästa säsong, om inte jag får ett välbetalt jobb/blir rik innan dess vill säga.

Om den återköps är det väl bara att köpa en annan?:va

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back