Gruppnamn

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Är det nån som vet vad det svenska förbandet på saxons turne heter?Jag vet att det är 2 ord o det sista är evil,men sen står det helt still. Tack på förhand//jacke P.s dom e från göteborg tror jag,om det är till nån hjälp d.s
 
Last edited:
Josafan skrev:
ok, kanske dreamevil?

PS. Sökfunktioner finns även utanför Sh.com.... Pröva www.google.se :banana

Jepp, Dream Evil måste det vara. "Dream Evil från Göteborg agerar förband till Saxon på europaturnén i oktober." Var bara att fråga min vän google.

EDIT: Väääldigt seg.
 
Jaaaaaaa,så va det ja.Tack ska ni ha båda 2,det där hade gnagt hela natten annars.Sökte som fan på andra sajter oxå,men fick så mycket träffar på ordet evil att det va lönlöst.Håller med om att dom är bättre än själva huvudnumret faktiskt,även om saxons nya material rockar på skönt.Ännu en gång,,,,,,tack.
 
ktmjacke skrev:
Jaaaaaaa,så va det ja.Tack ska ni ha båda 2,det där hade gnagt hela natten annars.Sökte som fan på andra sajter oxå,men fick så mycket träffar på ordet evil att det va lönlöst.Håller med om att dom är bättre än själva huvudnumret faktiskt,även om saxons nya material rockar på skönt.Ännu en gång,,,,,,tack.

Jag skrev såhär: Saxon turne förband

Träff direkt! Bara ett litet tips! :tummenupp
 
Fy fan va najs,dom gungar a´la 80-tal.Nästan så man drar på sig tightsen o långrocken o ritar dit nåra streck med frugans kajalpenna runt ögonen igen :tungan måste tjacka plattan omgående.(Laddar ner för provlyssning bara)Nån som vet om plattan e släppt?
 
ktmjacke skrev:
Fy fan va najs,dom gungar a´la 80-tal.Nästan så man drar på sig tightsen o långrocken o ritar dit nåra streck med frugans kajalpenna runt ögonen igen :tungan måste tjacka plattan omgående.(Laddar ner för provlyssning bara)Nån som vet om plattan e släppt?

Finns 3 album och ett par EPs...
 
Köp Jacke! :mattias

Det finns 3 fullängdare:
1. Dragonslayer 2002
2. Evilized 2003
3. The Book Of Heavy Metal 2004

Gillar du att det gungar á la pudeldecenniet (80-tal för juniorerna som inte var med) skall du definitivt köpa 1:a skiva.

Kul när en demonproducent som Fredrik Nordström sätter ihop ett "hobby"projekt som rockar phett! :rock
 
Sweedo skrev:
Köp Jacke! :mattias

Det finns 3 fullängdare:
1. Dragonslayer 2002
2. Evilized 2003
3. The Book Of Heavy Metal 2004

Gillar du att det gungar á la pudeldecenniet (80-tal för juniorerna som inte var med) skall du definitivt köpa 1:a skiva.

Kul när en demonproducent som Fredrik Nordström sätter ihop ett "hobby"projekt som rockar phett! :rock
Hörde dom när jag satt o körde bil igår,dom var gäster på 106,7 o körde ett par låtar a`capella.Verkade va ett jä..igt skönt o roligt gäng.Måste dock dra in till stora farliga staden för i huddinge fanns inga plattor med dom.Hugaligen.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top