Gruppkörning Stockholm i lugnt tempo

Såg dig på väg 222 i går , strax efteråt kom en blåblinkande folkabuss, det var inte dig de ville stoppa ?

De hann inte ikapp :hihi
Nä, skämtåsido, det stod en mc-snut och en civilare strax innan avfarten till Ektorp, kanske
var det dit dom skulle:confused: Får erkänna att jag fick stå på hejdarna ganska hårt
när jag passerade krönet efter påfarten från Nacka :D

Lite nyfiken, -hur har denna körning utvecklats, lever TS intentioner kvar? Jag var med bland de första körningarna och under en längre period. Det var trevligt att köra många i hyfsat snabbt tempo och kul att lära känna fler hojmänniskor, vi kör ihop än idag.

Så, e det fortfarande lugn körning som gäller eller är det ett "körasåinibarahelvete" upplägg numera? Dyker det fortfarande upp nya deltagare eller e det mer eller mindre ett slutet forum numera?

Mycket bra fråga! :tummenupp
Hej jag är en ny medlem sen ett par dagar tillbaka och undrar samma sak.

Du kan ju även åka med "Motard maffian" det brukar vara roliga turer.

Jag vill gärna hänga på någon gruppkörning eller spontankörning på några sköna vägar, blir det något åka i veckan?

Är rätt ny med kortet men jag tar mig framåt på rakorna om inte annat :hihi

Tänkte köra knixkurs på söndag i tuvängen också.

Jag hängde på inte allt för länge sen det är lugnt tempo som gäller, de som vill köra fort får köra först om vi har varit många. Häng på alltid kul att vara ett gäng!!

Precis. Dom som är osäkra på tempot eller vill köra lugnare håller sig längre bak i ledet och dom som vill hålla högre tempo håller sig längre fram i ledet. Sen stannar man upp och kollar så alla är med när det är dags att byta väg (korsningar/rondeller).

Jag kör en vända i morgon om någon vill haka. Har som sagt ingen sporthoj, och en drevning som gör att det inte kan gå snabbare än 150 km/h hur mycket jag än vill, så tempot blir därefter :tungan...

18.00 från Shell Botkyrka om någon känner sig manad.

Attans otur. Kör 14/46 och kan då pressa upp mätaren till 167 på platten ;-) (150 på GPS:en).
Svårt att få sällskap i dag. Drar en vända vid 18.00 i alla fall :)...

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman