Gruppkörning Stockholm i lugnt tempo

Är det någon som känner sig manad att åka på Knix på Rörken idag? Jag utgår från Södertälje men möter gärna upp en eller flera personer på vägen!
Jag var där men hade lite ärenden på vägen. Fint väder och grupperna blev fulla runt 17.30.

Nästa är på måndag på Rörken annars så är det Knix på Tuvängen i Södertälje på söndag med SMC Stockholm!

Jag tog mig aldrig upp tyvärr, var tvungen att byta bakdäcket och det drog ut på tiden så han inte komma iväg. Ska ta mig till Tuvängen på söndag iaf, lite närmare för min del.

Någon som ska ut på en runda idag? Har semester just nu men funderar på att åka upp till jobbet i Nacka nån timma och sedan utgå därifrån. Any takers? :7peta

Nästa är på måndag på Rörken annars så är det Knix på Tuvängen i Södertälje på söndag med SMC Stockholm!

Jag tog mig aldrig upp tyvärr, var tvungen att byta bakdäcket och det drog ut på tiden så han inte komma iväg. Ska ta mig till Tuvängen på söndag iaf, lite närmare för min del.

Någon som ska ut på en runda idag? Har semester just nu men funderar på att åka upp till jobbet i Nacka nån timma och sedan utgå därifrån. Any takers? :7peta

Förstår inte varför dom höjt priset på Tuvängen körningen till rena ockerpriser? 400kr för 1timmes körning på gokartbana...2008-2009 körde jag 125a och var där i princip varje helg, då kostade de ca 150:- vad jag vill minnas, hur många 16-17åringar tror dom vill punga upp 2000kr i månaden för att köra lite på gokartbana?
Tycker synd om dagens ungdomar, tuvängen är perfekt för 125or

Inte helt osannolikt att jag kanske kan hänga med på trippen på söndag, hoppas på det iallafall men få se sen när de börjar närma sig :)

Ingen Knix på Tuvängen förrän 11 aug men Rörken kör varje måndag. SMC har bara fått till 6 söndagar på Tuvängen i år.

Förstår inte varför dom höjt priset på Tuvängen körningen till rena ockerpriser? 400kr för 1timmes körning på gokartbana...2008-2009 körde jag 125a och var där i princip varje helg, då kostade de ca 150:- vad jag vill minnas, hur många 16-17åringar tror dom vill punga upp 2000kr i månaden för att köra lite på gokartbana?
Tycker synd om dagens ungdomar, tuvängen är perfekt för 125or

Banhyran har gått upp. Om du är med SMC så kostar det 300 kr. Rörken har tar fortfarande bara 200 för SMC-medlemmar men det beror på att där äger Östra Aros MCK banan.

Ingen Knix på Tuvängen förrän 11 aug men Rörken kör varje måndag. SMC har bara fått till 6 söndagar på Tuvängen i år.

Stämmer bra, jag som kollade fel. Det är på Gröndal (Eskilstuna) på Söndag så om det är bra väder planerat så blir det av för min del!

Banhyran har gått upp. Om du är med SMC så kostar det 300 kr. Rörken har tar fortfarande bara 200 för SMC-medlemmar men det beror på att där äger Östra Aros MCK banan.
Jaha det är altså banhyran som var boven i dramat...de va trisst, man lärde sig mycket under körningarna där

1230 Vid Donken Upplands Väsby. Vi är två pers som kommer dra en norrunda, givetvis är alla välkomna! :)
Skriv här ifall ni joinar, tänker inte vänta på spöken. :)

Nån som har några planer för imorgon, fredag kväll? Lite osäkert för mig om jag ens kan ännu, så vill inte dra ihop något heller :arsele

Jag kan sympatiåka med dig, om du bestämmer dig för att ta en tur dvs. :)
Du är nog det närmaste en vän jag har!! :arsele

Då tar vi Itachas favoritplats Donken Upplands Väsby 19:00 då, färdigätna och redo. Jag kommer ta det lugnt.

Funkar det för er med, Nikka & J0hanna?

Last edited:
Själv tänkte man byta om om nåhon timme och ut å gasa. Men möter gärna upp folket lite senare.. lär ju va ute då med :brynad

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman