Gruppkörning Stockholm i lugnt tempo

Någon som funderar på en sväng idag?

Jag skall definitivt köra en sväng idag, men då jag vaknade nyss så vet jag inte riktigt när jag kan komma iväg. Jag satt ju uppe till klockan fyra inatt för att försöka ladda upp min nyinspelade film (den första tagna med min nya GoPro HD Hero2) till YouTube. Det var lite strul, men efter ett antal försök så lyckades det.

Hur som helst så skall jag självklart ut och prova fler inställningar, kameravinklar och liknande. Men något löfte om tidpunkt för detta kan jag nog inte ge.

Är sugen på en tur, utgår fr. Järfälla.

Jag skulle kunna köra en vända ganska snart. Skulle kanske kunna vara körklar om ca 30 min, och jag utgår från Kungsholmen.

Notera dock att jag alltid kör ungefär i skyltad hastighet, vilket inte uppskattas av alla. Bara så att du vet.

Jag skulle kunna köra en vända ganska snart. Skulle kanske kunna vara körklar om ca 30 min, och jag utgår från Kungsholmen.

Notera dock att jag alltid kör ungefär i skyltad hastighet, vilket inte uppskattas av alla. Bara så att du vet.

Ett hjul i taget, viiisst :confused: :banana

Vad räkas som waxholm? Sitter på värmdö nu, och för en som inte känner till alla vägar blir det smått förvirrande! :):confused:

Jag är just nu i Stavsnäs på Hölö, men tänkte nu köra till Oskar-Fredriksborg och ta färjan till Vaxholm. Vi kan ses där en stund, men sedan ska jag till Täby, så jag stannar inte hela kvällen.

Vad sägs om att köra i morgon söndag? VFR:en är nyservad och ska få bekänna färg:crash
Avfärd från Donken Upplands Väsby kl 12 för färd norr ut.

Om någon som kan bra vägar i något annat vädersträck vill leda så kan jag tänka på mig att haka på det istället.

Nyheter
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan