Gruppkörning Stockholm i lugnt tempo

Nästa vecka låter bra. :D
Iofs 1 maj och grejer men ändå. Jag hatar 1 maj ändå så. *Asg*
Kommer man från ett tidigareockuperatutavskitsovjet Estland och Sovjet firade 1 maj så hatar man 1 maj. :P

Alltså... Lista kanske??? Hehe. :D

Svara på första sidan... Uppdaterad med körning nästa vecka!

Datum: Torsdag 1:a maj 2008
Samling: Skogskyrkogården (as usual)
Tid:18.00 Fire up 18.15

Resväg: TBD

Hitta till samlingsplatsen:
http://www.hitta.se/ViewDetailsPlace...erId=100396216

Jag ska med på körningen den 1/5-2008:

1.
2. Vampyrtrollet
3. Vampyrtrollets Bihang (Fan den här gången ska han med.)
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Hehe. Ville inte stå först. *Asg*
Vad innebär resväg TBD???
Vet att ett antal av oss som var med igår tyckte att vi kan köra norra sidan nästa torsdag. Hehe. För mig funkar ju södra sidan bra då jag bor i Tumba. :P

Hehe. Ville inte stå först. *Asg*
Vad innebär resväg TBD???
Vet att ett antal av oss som var med igår tyckte att vi kan köra norra sidan nästa torsdag. Hehe. För mig funkar ju södra sidan bra då jag bor i Tumba. :P

TBD = To Be Decided.....

men visst norra sidan är trevlig... Kanske åka ut mot Värmdö och färjan över till Vaxholm och sen Bogan....

/Lynx

TBD = To Be Decided.....

men visst norra sidan är trevlig... Kanske åka ut mot Värmdö och färjan över till Vaxholm och sen Bogan....

/Lynx

Ja men dåså. :)
Låter som en bra rutt. :D

Skriv gärna på förstasidan den/de gånger ni ämnar köra med indelade grupper (långsam, medel, snabb).

vet inte hur ni skött det här tidigare men kan vi inte rensa lite i gamla inlägg?
nästa 1000 inlägg med svar om körningar från historien kan tyckas lite mycket, eller? Hur brukar ni göra med sånt?

Litet förslag .. en tråd per gruppkörning med datum i titeln så håller man diskussioner och uppföljning per tur.

Ja det bli fler trådar men de bli inte ohanterbart långa .. det borde väl finnas en moderator eller så som med fast hand dikterar vilka regler som gäller just i denna forumdel :yoparty

Äsch, jag kan inte vara med nästa vecka då jag har småkillarna hos mig ... typiskt när det är mina hoods åkningen kommer ske.

Men ... tåget lär gå fler gånger :)

Hitta till samlingsplatsen:
http://www.hitta.se/ViewDetailsPlace...erId=100396216

1.
2. Vampyrtrollet
4.EQ
5. M1cke
6. Forzty (min första gruppkörning, wohoo!)
7.
8.
9.
10.

:( jag jobbar ju och torsdagen efter med och torsdagen där på ska jag lämna in hojen på service...så mej ser ni inte på ett tag ( och vissa tror jag kommer bli glad för de :rolleyes: :tungan )

Tack alla för åkningen igår, var som vanligt kul!

1. Tom@s (varför har ingen skrivit på nr 1?)
2. Vampyrtrollet
4.EQ
5. M1cke
7.
8.
9.
10.

Mina personliga åsikter angående lite idéer i tidigare inlägg:

Tycker vi kör vidare med en tråd för alla åkningar, har funkat förra säsongen och tror det fungerar nu. Kopiera vidare listan så hålls den levande. Bara att gå till sista eller första sidan beroendes på vilken inställning man har. i browsrn. Eller är det bara jag som tycker detta upplägg fungerar?

Angående olika grupper, typ snabb, medel eller långsam så är jag av den åsikten att det finns andra körningar om man vill köra snabbt, denna körning var nog ämnad att vara medel eller långsam om man kallar strax över lagligt långsamt. Personligen kör jag hellre av mig ensam istället för att hetsa eller hetsas i grupp. Normalt så brukar vi ligga från +10 till 20 beroendes på underlag och sträcka.

Grundtanken var om jag inte misstar Lynx som startade det hela att alla ska kunna hänga med och ingen skall bli frånåkt och avhängd eller känna sig pressad av sin och andras förmågor. Tycker att det är kul att åka i grupp och alltid kul att träffa nya människor.

See you...

förresten, är det inte "halvdag" på torsdag? vet inte hur övriga branscher jobbar men tror vi slutar typ 14 eller så på torsdag. Kanske man kan ta det lite tidigare och förlänga rundan, och köra en ngt längre sträcka? Om intresse för det finns så klart dåra...

Min första gruppkörning mä....
Nån mer från Nynäs eller söderöver kanske ? (inte söder om nynäs alltså,de e ju typ gotland men kanske v-h eller haninge som man kan möta upp...)

2. Vampyrtrollet
4.EQ
5. M1cke
7.Dema2
8.
9.
10.

Vi som ska med:

2. Vampyrtrollet
4.EQ
5. M1cke
7.Dema2
8. Dr.Pepper (Inte 100% att jag dyker upp, har jouren...)
9.
10.
11.
12.

Last edited:
förresten, är det inte "halvdag" på torsdag? vet inte hur övriga branscher jobbar men tror vi slutar typ 14 eller så på torsdag. Kanske man kan ta det lite tidigare och förlänga rundan, och köra en ngt längre sträcka? Om intresse för det finns så klart dåra...

Torsdagen är en RÖD dag tom......:tummenupp

De flesta är väl hellediga.......:rolleyes:

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back